Wat een verhaal. Geluk bij een ongeluk heb jij de mogelijkheden om haar weer terug te nemen! Voor ze echt weer vol oogt zal wel even duren, maar je ziet op de foto's duidelijk vooruitgang.
Dit soort mensen zouden ze dus strafrechtelijk moeten kunnen vervolgen. Flinke boete, verbod op houden van paarden, desnoods in de cel. Gelukkig kon je haar zo weer meenemen.
Hemeltje dan schrik je je ook kapot Gelukkig kon ze weer bij jou terecht Je zou toch denken dat als mensen een dier niet kunnen betalen, ze daar wel eerder maatregelen voor kunnen treffen
Charissa_N
Geplaatst: 16-06-12 19:13
Je zou die mensen toch he.. Ik hoop dat ze er weer snel boven op is !!
Omg dan denk je dat je je paardje naar een goed adres brengt en dan krijg je een hoopje paard terug. Respect dat je je paardje terug gehaald hebt! En dat zij weer een goed tehuis heeft! Het gaat een lange weg worden maar jullie kunnen het! Heel veel sterkte en geluk!
KimM1705
Geplaatst: 16-06-12 23:41
Bah wat naar!! maar wat fijn dat ze weer terug is in haar vertrouwde nestje!!
jeetje, wat een verhaal zeg! toch verschrikkelijk om te moeten lezen dat sommige mensen dit kunnen doen! Ik zie al wel wat verschil hoor. Komt vast helemaal goed!
wauw...wat een verhaal zeg...zat eingelijk met een open mond dit te lezen...
ik heb echt respect voor je dat je je zo rustig nog hebt kunnen gedragen daar!...ik had echt de tent afgebroken denk ik .. :S veel sterkte en plezier weer met haar!...zo te lezen vond ze het weer super om thuis te zijn! goed gedaan! xx
Pumpkins
Geplaatst: 31-07-12 19:38
Lizaa01 schreef:
Hoe gaat het nu met dr?! Ben wel erg benieuwd
Ben ook benieuwd! Heb je nog een update voor ons?
SeBart
Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-12 22:33
...
Laatst bijgewerkt door SeBart op 01-03-22 11:23, in het totaal 1 keer bewerkt
SeBart
Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-12 22:35
...
Laatst bijgewerkt door SeBart op 01-03-22 11:22, in het totaal 1 keer bewerkt
MendyGinger
Geplaatst: 31-07-12 22:48
Beterschap Balen dat je zo'n vervelende buurman hebt! Mensen zouden echt beter moeten kijken naar wie er achter het uiterlijk of de stempel 'Hollander' zit!
Ik hoop dat je er voor hem nog iets van kunt maken. Pijnstillers zijn ook niet altijd leuk voor het paard. Succes ermee, hopelijk krijgen we weer een update als je weer meer weet