Voor mij balen dat het vrije startvolgorde is met springen, maar gelukkig wil een vriendin me inschrijven. (Wil aan het einde van de rubriek starten, want dan zit er nog steeds veel tijd tussen het springen en de dressuur)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kleinvosje schreef:Ik moet om 11.30 uur geloof ik, in ring 9, daarna in ring 8. De startlijst is een beetje apart haha! Ik hoop echt heel hard dat het terrein het houdt. ik heb vanavond op gras gestart in Hoevelaken, en daar was de ring na 10 combinaties al een drama helaas...
kleinvosje schreef:Paarden
Dressuur
Anouk de Kok (SplashIsLief) - Tenuta - B - 13.48 (Ring 17) en 14.12 (Ring 16)
Kim Vos (kleinvosje) - Aviva Savanne - M2 - 11.36 (ring 9) en 12.03 (ring 8)
Cleo van Gorkom (CleovG)- Unica's Ultra Light - ZZ-licht - 15.51 (ring 6) en 16.08 (ring 7)
Springen
Anouk de Kok (SplashIsLief) - Tenuta - L
CleovG schreef:kleinvosje schreef:Cleo, vraagje, jij hebt Unica's voor de naam van je paard staan, waar komt dat vandaan?
Een bedrijf van mijn vader heet Unica Gorkom's Horeca, om dit er helemaal voor de zetten vind ik een beetje overdreven. Vind het zo wel mooi
CleovG schreef:kleinvosje schreef:Paarden
Dressuur
Anouk de Kok (SplashIsLief) - Tenuta - B - 13.48 (Ring 17) en 14.12 (Ring 16)
Kim Vos (kleinvosje) - Aviva Savanne - M2 - 11.36 (ring 9) en 12.03 (ring 8)
Cleo van Gorkom (CleovG)- Unica's Ultra Light - ZZ-licht - 15.51 (ring 6) en 16.08 (ring 7)
Marieken Selten (romy46) - Uschmalia - Z1 -9.48(ring 2)-10.15 (ring 5)
Springen
Anouk de Kok (SplashIsLief) - Tenuta - L
!