Nog 1 met kippenvel!Mooi...zo`n band met je paardje.Fijn dat je er zo veel aan gedaan heb om hem terug te kopen. Nog heel veel geluk en plezier saampjes.En ik hoop dat je het vol kan houden tot en met ...
Wat een verhaal zeg! Phoe, moeilijke keuze heb je gemaakt, maar wel de juiste!
astridastrid
Geplaatst: 09-05-12 18:08
Ik heb je vorige topic ook gevolgd. Ik schrok dus heel erg toen ik dit topic zag. Ik dacht: is het dan toch mis? Maar gelukkig, het tegendeel is waar en ik vind dit zo prachtig! Doe zo voort . En houd ons op de hoogte .
Diep diep respect. G e w e l d i g ! ! Zolang je dit kunt doen om een dier zijn 'vrijheid' terug te geven denk ik dat je echt kan zeggen dat je van paarden houdt! Super dapper, zonder zijn gezondheid realistisch in de gaten te houden. Echt petje af!
Mooi verhaal zeg!!! Helemaal super dat je hem nog een kans geeft!!!
Joscaa
Geplaatst: 09-05-12 21:17
Kentaro schreef:
Wát een geluk dat de manege je nog heeft gebeld of je afscheidt wilde nemen!! Anders had hij deze geweldige kans nooit gekregen!
Helemaal mee eens.
Anoniem
Geplaatst: 09-05-12 21:25
Heerlijk verhaal, hier ook tranen in de ogen Prachtig om te lezen hoeveel er nog mogelijk is, het is ook een heel mooi dier om te zien. Heb er zelf eentje staan met een heel verhaal en ik heb met momenten wel eens gedacht "waar ben ik aan begonnen", maar toch .. als je het dier dan ziet staan en ziet openbloeien, ondanks z'n beperkingen & z'n ervaringen, dan weet je waar je het voor doet
Wauw, wat een mooi verhaal! Echt geweldig dat jij hem nog een kans hebt gegeven, ondanks de mening van andere mensen. Zo zie je maar weer dat sommige paarden ontzettend sterk zijn en dat er nog steeds zo'n mensen als jij bestaan, echt super!
Lagune.. blijft speciaal, ik kijk vaak op jou naam om te kijken of er een update is! ik vind dit zo mooi om te lezen En wat een doorzettingsvermogen heb jij. DIEP RESEPECT VOOR JOU!! Succes en geniet van je wonderpaard
Gaaf hoor, dat je de kans krijgt en pakt om dit voor je oude liefde te doen. Succes met de verdere opbouw!
RoWi
Geplaatst: 09-05-12 22:34
Ik ben het helemaal met _Femkee eens. Heel veel bewondering voor jullie doorzettingsvermogen! Wat een verhaal! Echt fantastisch dat het nu zo goed gaat!
wat een onwijs mooi verhaal ...........!!!!!!! terwijl ik dit zat te lezen liepen het kippenvel over me lijf.
ik ben op dit moment ook bezig met de revalidatie van mijn merrie. ze heeft een peesklap een ook mijn DA had haar opgegeven maar ze is een vechter en nu gaat het super goed
heel veel geluk met je paardje ik blijf je zeker volgen ........!!!!!!!!
knuffelpoesz
Geplaatst: 09-05-12 22:51
WAUW! Wat een verhaal! Wat een paard...
Dit paard verdiende gewoon deze kans! Weer bij zijn trouwe "oude" baas te zijn!