Oh Femke ik denk dat ik maar centjes reserveer voor je boek! Wilde 'm een tijdje geleden bestellen maar dat was er toen niet van gekomen. Heel leuk dat je er ook bent!
Jullie mogen m'n opklapkrukje wel lenen hoor om op te zitten Al zal je dan misschien net met je neus boven je tafel uitkomen
Leuk Warbling... En ik heb een mooie aanbieding, omdat het boek deze week een jaar bestaat. Want je krijgt t/m de 10e (dus ook tijdens de markt) een gratis paarden agenda 2012 bij het boek!
Jeej cool! Ik heb nog geen agenda (zeer onhandig soms)
Rumpleteaser
Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-12 17:10
Femke schreef:
Leuk Warbling... En ik heb een mooie aanbieding, omdat het boek deze week een jaar bestaat. Want je krijgt t/m de 10e (dus ook tijdens de markt) een gratis paarden agenda 2012 bij het boek!
Hebbuh!!!
Westernfjord
Geplaatst: 01-06-12 18:23
@Diaz, ik heb nog een zadel te koop die op mijn korte fjord heeft gelegen. Gebruik deze niet meer omdat ze echt geheel met pensioen is. Dus wie weet.
eschpolder
Geplaatst: 01-06-12 21:37
ik sta er ook op 2 plekjes,heb al een paar mensen van stal die ook al komen. ik heb o.a te koop :showkleding,hilason zadel,tack,concho's dressuur spullen enz. ik heb er zin in.
Meld mij ook even, ik kom waarschijnlijk ook met nieuw spul (niet western gericht) maar een halster of fleecedeken kan iedereen wel gebruiken toch gezellig heb er zin in!
Parkeren is ruim voorzien (althans dat is het meestal ), rolstoel vriendelijk... Hmm, kan me zo gauw niet bedenken waarom niet... Alleen als je in de bak zit wordt het wat lastig. Maar dan kan je eventueel om een plekje vragen dat op een verhard deel ligt.
Obelix95
Geplaatst: 04-06-12 11:32
Wat leuk ! Misschien dat ik langs kom als het lukt (: Zelf heb ik niks te verkopen
- Parkeren: we maken zoveel mogelijk ruimte . Maar er is ook een bushalte voor de deur. En voor fietsen is er natuurlijk altijd plek.
- Rolstoelvriendelijk??? Wat is er gebeurt 'C'???? Ben je gewond?
- We zijn begonnen met het maken van een indeling van alle stands We maken een 'mooi weer' en een 'slecht weer' scenario . Als we zeker weten dat het droog blijft, kunnen we lekker buiten staan. Als kans op regen is, gaan we lekker de binnenbak in.
Gnephoek 42, Alphen a/d Rijn. Als je vanuit Koudekerk komt dan moet je goed opletten want dan rij je er zo voorbij Vanaf de andere kant zie je een heel groot bord.
@ SG: zie de OP voor het adres joh Ik weet wat je bedoelt, heb er voor de zekerheid maar een 2e plekje bij gereserveerd
@ C: Oh, gelukkig! Nou ja, ook voor je vriendin niet fijn....
@ Margrathea: Op 24 juni.
Het is heel erg, want ik sta zelf spullen te verkopen. Maar ik heb inmiddels alweer een verlanglijstje Onder andere nieuwe, wat langere sporen. Ben benieuwd of ik kan slagen!