Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bumblehorse schreef:Abiola schreef:Maar ik snap niet dat je met NH gaat beginnen omdat je een lastig paard hebt, maar niet even langs de DA gaat om uit te vinden of er een medische oorzaak is voor zijn lastigheid
Omdat er niet altijd onmiddelijk een medische oorzaak is.
Wou eerst zien of het zo op te lossen waS.
Citaat:Maar je wilt hem wel afmaken zonder gedegen medisch onderzoek? Als er iets vreemds aan de hand is met een paard, ga je naar een DA. Als het gedrag niet veroorzaakt wordt door iets medisch, kun je andere wegen bewandelen.
Bumblehorse schreef:in de wei vlucht hij voor de andere paarden en als ik hem wil gaan halen. Anders staat hij rustig te grazen.
met rijden en grondwerk is hij gespannen. Vooral als er vreemde mensen zijn, dan wil hij er niet in de buurt bij komen.
Bumblehorse schreef:Goed, ik kan hem laten nakijken.
maar ik vind niet dat egoïstisch ben. Jullie zeggen dat ik niets heb ondernomen![]()
Ik heb naar mijn mening wel NH speciaal voor hem gaan volgen omdat ik vind dat een paard dat verdiend.
Heb hieraan al honderden euro's gespendeerd en dat ging/gaat beter maar hij blijft gespannen.
Hij is helemaal NIET stout. Hij wil echt zijn best doen, maar hij is gewoon nooit op zijn gemak.
Zoals ik al zei ook niet in de kudde.