Met Silas sta ik nog op voor de M1 denk ik? Dat mag M2 worden Zal het nog wel mailen ook.
ik onder voorbehoud ook hopelijk M2
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-12 22:05
Goed bezig
Zag het terrein er trouwens ook al goed bij liggen afgelopen weekend weer een wedstrijd geweest en zag er maar liefst 6 ringen naast elkaar klaarliggen
Ik weet niet of wij ze allemaal gebruiken maar ze liggen er wel O ja en daarnaast nog 1 "losse" waar het springen zal zijn Ennuh Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag
RoWi Leuk
AnniekSolana
Geplaatst: 02-05-12 10:28
grid schreef:
Ook leuk Waar ga je heen gewoon in Uden of?
Nee Langenboom en ik heb maar liefst 38 tegenstanders dus ik ben benieuwd.
Ik kan dit jaar helaas niet.... bijna alle koudbloedwedstrijden zijn gepland rond data dat ik niet kan, balen zeg. Voor degene die wel gaan: heel veel plezier!
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-12 20:37
@anniek O Langenboom daar ben ik nog nooit geweest Wel lekker grote groep
@Corinne O da's balen maaruh Onze is altijd de 1ste zondag van Juni dus dan kun je die dag vast voor volgend jaar vrij houden en die in Oktober is 20-21 okt weet niet of je dan ook al iets hebt?!
Die in oktober heb ik inderdaad al in mijn agenda gezet! En tja, soms komen er toch belangrijke dingen tussendoor (bruiloft van beste vriendin de dag ervoor, die zondag moet ik voor werk op studiereis, gaat dus echt niet lukken, hihi).
maris76
Geplaatst: 03-05-12 23:30
Woei! Ik zie dat er 6 merens meedoen! Wij zijn er twee, waar zitten die andere vier?
verder doen er: 23 tinkers 18 friezen of kruising fries 8 haflingers 6 mérens 5 fjorden 4 Schwartzwalder Fuchs 2 belgisch trekpaard 1 shetlander (kruising) 1 ijslander (twee verschillende ruiters) verder wagen zich: 6 deelnemers aan 40 cm springen 7 deelnemers aan 60 cm springen 11 deelnemers aan vlaggenrace
Wat voor hindernissen komen er eigenlijk voor het springen? Ik heb met de springles geoefend met kruisjes, stijltje, oxer en dubbel. Haha ben alleen heel benieuwd hoe een parcours gaat, ik ben nooit zo goed in dingen onthouden rij zelfs in de dressuurproeven al verkeerd! Had van de week gedroomd dat ik verkeerd reed en over een hindernis van 1 meter 10 moest (is toch heel wat anders dan 40cm )
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-12 10:10
Haha Klijn dat kan nooit gebeuren hoor, want als je 40 springt staan er ook alleen hindernissen van 40 klaar En als je goed luistert/ kijkt zul je vast niet verkeerd rijden want dan gaat iedereen heel hard roepen en wijzen is de ervaring van voorgaande jaren