LAST MINUTE!! LAST MINUTE! Morgen nog 1 startplek vrij bij de 5-jarigen om 12.15 u! En bij een last minute hoort ook een last minute prijs! Inschrijfgeld voor dit plekje slechts 10,- ipv 15,- dat betekend 33,3% korting!! Dus niet twijfelen maar snel bellen om aan te melden: 06 21 51 00 58
Sorry dat ik het nog vermeld, maar ik vond de bodem echt slecht mn paard zakte tot zijn knieen weg. iedereen vermijdde de hoefslag zodat ze nog nog wát konden laten zien.
rockey
Geplaatst: 19-05-12 18:57
Ik was super tevreden , punten vielen mij wat tegen. Maar goed het is niet altijd feest. Hij was stik braaf dus weer een super ervaring voor hem.
Ook ik vond de bodem vele malen slechter dan maandag...... Had dan eigenlijk ook wel verwacht, dat hij nu zonder gaten en minder zwaar zou zijn. Maar goed het was niet anders, iedereen moest het er mee doen.
Verder was het een mooie wedstrijd! Complimenten voor de organisatie.
Ik ben ook weer thuis, hij liep echt super. Bij mij vielen de punten me ook wat tegen maar achja, in ieder geval hopen dat sjoert wat mooie plaatjes heeft geschoten.. En tsja fe bodem vond ook ik een drama!
Bouwpakket
Geplaatst: 19-05-12 19:37
Ik heb genoten, heerlijk weer, super organisatie en een super paard!!! ook nog leuk commentaar op de protocol (waaronder dat een ijzertje eronder een geod plan is, wat ze normaal ook heeft maar nu dus ff niet na het veulen haha)dus helemaal tevreden... ook nog complimenten gehad dat mijn merrie er super uit zag en ze er niets mee heeft geleden met het veulen! Jammer van jullie punten Anoukk, maudenmarc en Rockey
AnoukvW
Geplaatst: 19-05-12 19:41
Ik ben eindelijk ook weer thuis!
Redelijk gereden!
Top organisatie! Jammer dat de bodem toch echt wel heel erg slecht was! Eigenlijk niet te doen met jonge paarden die allemaal nog genoeg moeite hadden met hun balans! Daarnaast had ik het wel fijn gevonden als er al protocollen/punten voor de finale gegeven zouden worden! Ik snap dat jullie publiek voor de finale willen bewaren maar mijn paard heeft nu van half 10 smorgens tot half 8 savonds op de wagen gestaan en dat was naar mijn inzicht, met dit warme weer niet helemaal nodig geweest!
bouwpakket ik weet mijn punten niet eens whaha.. ik heb het niet afgewacht omdat ik wist dat dat niet de moeite zou zijn. paard had moeite genoeg om rechtop te blijven
Volgens mij had je 68,5 anouk, dus viel nog mee dan... Maar mijne hield zich wel goed staande. Is ieder jaar zo dat protocollen pas na de prijsuitreiking worden gegeven, maar als je al weet dat je paard niet overgereden hoeft te worden kun je hem toch wegbrengen, dat is het idee erachter. Ik ben daarna nog terug gegaan zelf ook al was het een stuk rijden, wilde toch graag mijn lijst
oke, dat valt inderdaad mee. Maar AnoukvW woont volgens mij in noordholland, dus is wel een stukkie haha! ik heb 50 ct achter gelaten en mijn protocol sturen ze op dat vind ik netjes van ze!
Bouwpakket
Geplaatst: 19-05-12 19:59
kijk dat kon ook, heel netjes, dat had anoukvW dan toch kunnen doen....
Had ik inderdaad allemaal kunnen doen, maar mij werd kwart voor 3 verteld dat er geen tussenstanden meer zouden komen omdat het nog maar een klein uurtje duurde voor alle uitslagen bekend gemaakt zouden worden... dus dacht, daar wacht ik wel even op helaas werd dat uurtje net wat langer....
Verder vond ik de organisatie top! Allemaal zeer vriendelijk
Ik heb ook meegedaan bij de 5-jarigen! Ik was super tevreden, had 73,5 punten, dus zeer trots op mijn paard. De organisatie was zeer vriendelijk, vondt het ook goed geregeld, maar ook ik moet even melden dat ik de bodem ontzettend zwaar vond, erg jammer, zal er volgende keer hierom ook niet meer starten.
Succes aan de organisatie de volgende keer, hoop dat ze nog iets aan de bodem zullen doen....
De uitslagen zullen vandaag online komen. Jammer inderdaad dat de bodem her en der toch nog wat te zwaar was. Tot de knieen wegzakken heb ik echter niet gezien en heb er toch echt letterlijk met mn neus bovenopgezeten maar vooruit. Blijft een nieuwe bodem die nog moet settelen en dat heeft nog steeds tijd nodig.
Verder was het gewoon een topdag. Mooie paarden, prachtig weer, een goede sfeer en heerlijke broodjes. Wat willen we nog meer We kijken weer met een gerust hart uit naar volgend jaar en zijn nu alweer druk bezig met de plannen voor de volgende editie!
@ DL: dat tot de knieën wegzakken was er inderdaad niet bij, maar her en der wat te zwaar vind ik een beetje een understatement. Ik zie het niet gebeuren dat de bodem nog moet settelen maar dat is mijn mening ( en ik had er echt alle vertrouwen in hoor).
Verder inderdaad een topdag en ik denk dat ik er volgend jaar gewoon weer bij ben...
@ DL ik ben er volgend jaar en hopelijk latere edities ook gewoon weer bij, dan met ijzers haha. Heb nu drie jaar meegereden en blijf gewoon komen haha
Ik zag enkele foto's van Sjoert al wel op zijn Facebook voorbijkomen.
Lilliputter
Geplaatst: 21-05-12 16:46
Anoukk_ schreef:
weet iemand of de foto's van sjoert al online zijn? ik weet niet precies waar ik moet kijken op de site
Die komen vanzelf! Foto's uitzoeken, verwerken e.d. kost erg veel tijd! Ik denk dat Sjoert hier wel een bericht zal plaatsen als ze erop staan.
Lilliputter
Geplaatst: 21-05-12 16:47
Bouwpakket schreef:
@ DL ik ben er volgend jaar en hopelijk latere edities ook gewoon weer bij, dan met ijzers haha. Heb nu drie jaar meegereden en blijf gewoon komen haha