!Voor de mensen die dit niet grappig vinden: De meisjes wisten natuurlijk niet dat de pony ging bokken, anders hadden ze het vast niet gedaan
.. Als iedereen in de toekomst kon kijken, en dus alles van te voren wist....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
.. Als iedereen in de toekomst kon kijken, en dus alles van te voren wist....
kun je echt ernstige schade mee aan de rug veroorzaken. Maartje1990 schreef:ook al bokt de pony niet, met z'n 2e op een paard zitten is niet goedkun je echt ernstige schade mee aan de rug veroorzaken.
.. kan me niet voorstellen dat jij dat vroeger nooit heb willen doen
?!
ShauniBef schreef:Maartje1990 schreef:ook al bokt de pony niet, met z'n 2e op een paard zitten is niet goedkun je echt ernstige schade mee aan de rug veroorzaken.
Ach, voor 1 keertje.. kan me niet voorstellen dat jij dat vroeger nooit heb willen doen
?!
En, wat is nou slechter, met zijn 2en erop. Die meiden wegen bij elkaar misschien 90 kilo?! Of 1 persoon van 90 kilo, die lekker zit te trekken, zagen, en bonken op de rug.....
het kan natuurlijk goed gaan... maar als 't fout gaat!
alsof hij bedacht dat dit niet zo'n strak plan was.setteke schreef:Maartje1990 schreef:Bij voltige zit je niet de hele tijd op het paard en zit er ook geen 2e persoon veels te ver naar achter, oftewel ze zitten niet op de lendenen, wat het zwakste stuk van de rug van het paard is.
Echt wel, als ze er met 4 man opzitten.

Maar ik heb er om kunnen lachen en we hadden lol. Yellow heeft er ook van geleerd dus dat is ook weer prima! Ik vind persoonlijk de klap in haar rug wel reuze meevallen!
Ik ga ook echt wel mee dingen doen die jullie dus zouden afschrijven, maar alles uitproberen vind ik gewoon leuk!
Ik heb daar dus echt geen verstand van, maar ik denk dat onder het voltigeren ook wel een een paard bokt of dat er een kind of man valt en iets harder dan bedoeld op de pony's rug komt! Deze bok was toch ook niet bedoeld? Maartje1990 schreef:Ik zeg toch ook dat het goed KAN gaan, maar je wil toch 't risico niet lopen dat het wel degelijk ook fóut kan gaan? Want dan zijn echt de rapen gaar.
Maartje1990 schreef:Ik zeg toch ook dat het goed KAN gaan, maar je wil toch 't risico niet lopen dat het wel degelijk ook fóut kan gaan? Want dan zijn echt de rapen gaar.