nou dat word straks zo op stappen dank zij mevrouw kip hahahahaha hopelijk krijg je geen rekening voor het inrijden achter af
De term kuikenmak heeft hier een geheel nieuwe betekenis *LOL*Die kip zit ook echt op het gemakkie daar. Geweldig!!
Eerst dacht ik..goh die word fijn ingereden, geen zadel, bitloos, geen dwang Maar toen zag ik die foto En zie dat die kip gewoon haar klauwen in de rug van die arme pony heeft geslagen en daarmee veel druk uit oefent. Super hoor dat je die kip even verteld hebt dat dat zo niet kan
Haha dames die gephotoshopte foto's zijn erg leuk! Die ga ik ook zeker bewaren! Vooral dat zadel. Staat hem wel goed met dat dekje.
Jullie moeten toegeven; Pennykip heeft wel een ontspannen zit en ze brengt het paard ook niet uit balans; knappe kip hoorGeweldig!
Maartje1990 schreef:geeft mij niks hoor euh... andere maartje ik ben zo te zien ook niet zo goed met paint dan jijhaha, paint is ook wel echt een rot progamma
Zonder cap, zonder begeiding? Die solliciteerd zeker voor een baantje bij de Mac Hahaha geweldig dit!