Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MamboBeach schreef:Ik denk dat er persoonlijk meer voor nodig is dan 1 dag, dat het dan juist fijn is als je terug kunt vallen op iemand die dicht in de buurt woont.
Maar goed, aardig aangeboden hoordaar niet van! Misschien komt ze wel.
orienta schreef:Jouw instructrice zal vast niet blij zijn dat jij deze filmpjes gepost heb, ik neem aan dat zij hier niets vanaf weet?
Kan mij niet voorstellen dat zij haar papieren heeft, tenminste dat mag ik hopen van niet.
flicka schreef:Antoine de Bodt kan ook helpen wellicht. Hij doet veel meer dan zich richten op hoefkatrol. En misschien zit hij wat in de buurt van Antwerpen?
Je moet het ook maar kunnen betalen natuurlijk. Er zijn genoeg goede instructeurs maar je moet ze net weten te vinden. Eén dagje 2x een half uur instructie zet m.i. geen zoden aan de dijk zonder goede back-up.
Ik zie dat er steeds meer pennywafels aan het woord komen, daar schiet je ook niets mee op
vind ik ronduit grof.Citaat:Ik vraag me af of de paardensport wel iets voor jou is? Als ik zo lees beleef je eigenlijk geen plezier in het rijden, en heb je er ook geen kaas van gegeten... Of ik zou het roer vólledig omgooien ( en daarmee ook jouw instructrice buitenkegelen) of ik zou mijn paard verkopen.
franka75 schreef:volgens mij zei ts geen commentaar graag , ze krijgt toch les , wat ik zie is een enorm varken een draak een secreet. Die zijn er ook hoor en die hoeven echt meteen wat te mankeren kom op zeg. ga er eerst zelf opzitten voordat je zeker weet dat ze pijn of wat dan ook heeft. Ik zie een bange ruiter op het filmpje het geen ik niet raar vind maar ook iemand met een stel ballen en heel veel lef. wou ik ff zeggen .btw het was niet hard slaan volgens mij maar proberen te voorkomen dat ze heel gevaarlijk gedrag vertoond.
Pistasche schreef:Ik zou met dat aan de teugel gedeelte echt even wachten, en niet omdat ze vervelend is en dan doorzetten omdat ze er even doorheen moet en het moet leren. Het is zonde als ze haar rug zo erg wegdrukt want daar krijg je ook complicaties van. Zonde als je paard zijn rug beschadigd.