Hoe Lizzy op haar plaat gaat en een haan vermoord!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 21:58

_clau_1991 schreef:
Haha, komop zeg! Alsof TS eigenhandig die haan vermoord heeft! Die pony was gewoon heel erg blij aan het bokken en die raakte toevallig die haan. Kan ieder paard overkomen!

Tuurlijk is het sneu voor die haan, maar die heeft wss geen pijn gehad!

ik denk dat het mij meer ergert hoe TS reageert....en de rest hier(op enkele na)

nieky1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 21:59

Corelli schreef:
Daar gaat het toch ook niet om, het gaat om de manier waarop het hier gebracht wordt (voor mij tenminste)

Kijk, ongelukken als deze kunnen gebeuren, maar je kan er ook voor kiezen om haan met respect te behandelen en bijv. te begraven in plaats van er zo'n "kijk mijn pony is een moordenaar, hoe grappig"-topic van te maken

dus als je een vlieg vermoord ga je daar ook bij staan janken(bij wijze van)?
trek de lijn dan wel door he ;)

AllstarLove

Corelli schreef:
Daar gaat het toch ook niet om, het gaat om de manier waarop het hier gebracht wordt (voor mij tenminste)

Kijk, ongelukken als deze kunnen gebeuren, maar je kan er ook voor kiezen om haan met respect te behandelen en bijv. te begraven in plaats van er zo'n "kijk mijn pony is een moordenaar, hoe grappig"-topic van te maken

Ik ben het hier ook wel mee eens. Ik vind het niet zielig voor de haan, maar ik vind het ook niet grappig.

aerdenhout1

Jammer... ik vond je vorige topic een stuk leuker!
Als dierenliefhebster vind ik dit wel erg ver gaan om grapjes over te maken, ook een haan heeft gevoel en ik zou het zelf echt niet leuk vinden als ik dit... ook al gaat het dan per ongeluk... zou zien gebeuren bij mij op stal!
Nee ik zie hier de humor niet van in!
Nare foto's om te zien!

Sieltjuh

Moos99 schreef:
En als iemand foto's maakt van een dode muis tussen en muizenval en een topic opent, vind je dat dan gewoon normaal?

Maar dat is in dit geval toch niet eens zo? Als ze het niet in de titel had gezet en bij de laatste foto's, dan had niemand geraden dat die haan dood was ;)

Ik herken het niet eens direct als een haan op die foto :7 Ik moet zeggen dat ik alleen het eerste stukje van de titel las, door de foto's scrolde en toen pas de reacties las :+ Het valt in mijn ogen dus niet op.

Foto's expliciet van een dood dier maken en publiceren, tjah, dat vind ik ook een beetje raar, maar bij iedereen ligt die grens ergens anders denk ik.

Verder ben ik dan maar een selectieve dierenliefhebster. Ik zie liever een haan, waar ik geen binding mee heb, een per ongelukke tik krijgen van een paard dan mijn paard (of kat), waar ik wel en binding mee heb, verongelukken. En volgens mij is iedereen selectief daarin, want je kan mij niet wijsmaken dat iemand nog nooit een mug heeft doodgeslagen ;) En dat is ook een dier dan...

Paintless

nieky1993 schreef:
Man wat lach ik me dood om dit topic.

weetje mensen anders stop gewoon met leven want je bevuilt de aarde en dood zo ontzettend veel dieren :oo :oo :') :') .
De spinnen/vliegen/insecten die je vermoord zijn ook beesten.

Stelletje hypocrieten :')

Het is maar een haan hoor, komop zeg.
Ben er zeker van dat het beestje een beter leven heeft gehad dan de meeste haantjes.

En ik kan ook niet zoveel houden van een haan als van mijn paard.

Voor die selectieve dierenvrienden hier:
ga je in het vervolg ook maden, kakkerlakken, spinnen enz knuffelen?

ik knuffel regelmatig met die dieren. :j.. vooral spinnen. vind ik zooo mooooooi <3

Moos99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:00

AllstarLove schreef:

Misschien in ieder geval wel een beetje compassie? Een dier is een dier, een levend wezen dus![/quote]

Ja klopt, maar ik ga niet treuren als er een haan is overleden. Als jij per ongeluk op een worm gaat staan, wordt jij dan ook verdrietig?[/quote]

Nee, maar ik open er geen topic met foto's over om er vervolgens om te lachen.

jesito

Sneu voor de haan, wrong time wrong place!!!!
Maar dit is een zelfde gevalletje als dat er een kat per ongeluk onder een auto komt, het gebeurd.
Leuke pony.

Corelli

nieky1993 schreef:
Corelli schreef:

dus als je een vlieg vermoord ga je daar ook bij staan janken(bij wijze van)?
trek de lijn dan wel door he ;)

Ja, want stel je voor dat ik hier als hypocriet bestempeld wordt! Die mening van bokt moet ik natuurlijk niet krijgen

Voor wat het waard is: ook insecten en spinnen worden hier zoveel mogelijk gevangen en buiten gezet
Er wordt niet met wormen geklierd etc
RESPECT voor dieren noemt men dat en ik ben blij dat me dat is bijgebracht

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 22:01

Haha bokt leest ook niet he, er hebben al diverse mensen gezegt dat je goed naar de foto's moet kijken om te zien dat ze ernaast trapt! En er dus niet op. De haan leeft dus nog lang en gelukkig. :D :D :D :D :D

Frodo

Re: Hoe Lizzy op haar plaat gaat en een haan vermoord!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:01

Dacht ik al :')

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:02

in ieder geval nog gelukkig, of het lang is als hij bij Lizzy blijft... ik weet t niet :\
Laatst bijgewerkt door Paintless op 14-02-12 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Corelli

jesito schreef:
Sneu voor de haan, wrong time wrong place!!!!
Maar dit is een zelfde gevalletje als dat er een kat per ongeluk onder een auto komt, het gebeurd.
Leuke pony.

Daar ga je dan toch ook geen topic over openen over hoe grappig dat was?! Wat is nou het verschil met deze actie en met een aanrijding dier-auto?!

Nadine_S

Whahahahaha 5 pagina's over een haan die dus niet vermoord is! :')

paddraigh

Paintless schreef:
nieky1993 schreef:
Man wat lach ik me dood om dit topic.

weetje mensen anders stop gewoon met leven want je bevuilt de aarde en dood zo ontzettend veel dieren :oo :oo :') :') .
De spinnen/vliegen/insecten die je vermoord zijn ook beesten.

Stelletje hypocrieten :')

Het is maar een haan hoor, komop zeg.
Ben er zeker van dat het beestje een beter leven heeft gehad dan de meeste haantjes.

En ik kan ook niet zoveel houden van een haan als van mijn paard.

Voor die selectieve dierenvrienden hier:
ga je in het vervolg ook maden, kakkerlakken, spinnen enz knuffelen?

_/-\o_ lol

Anoniem

Buckje schreef:
Haha bokt leest ook niet he, er hebben al diverse mensen gezegt dat je goed naar de foto's moet kijken om te zien dat ze ernaast trapt! En er dus niet op. De haan leeft dus nog lang en gelukkig. :D :D :D :D :D

Dat laatste weet je ook niet zeker natuurlijk :P
Maar het is in ieder geval een manier om OOK snel 5 pagina's reacties te krijgen .. en nog sneller dan mijn manier :') (al is mijn manier wel leuker :P Leedvermaak is niet zo mijn ding :7 ).

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:03

Buckje schreef:

Heel bokt weer opgelucht, kon het me al niet voorstellen.

BeeMed

als dit echt is vind ik vrij grof, maar ik ga er nog steeds vanuit dat het lijkt alsof omdat de foto's net onder een bepaalde hoek gemaakt zijn. Dus volgens mij zit die haan nu gewoon lekker in zn hokje met zn harem, zich onbewust van de rel die hij aan het veroorzaken is.

AllstarLove

Ik heb ook respect voor dieren, zo behandel ik ze ook. Ongeluk is gebeurt, niets meer aan te doen. Mensen die dit zielig vinden kunnen hun energie beter steken om bijv. de bio-industrie tegen te houden. Dit is gebeurt maar dat gaat nog steeds door.

geerke

Buckje schreef:

wat een lol....je hebt je aandacht tenminste gehad vanavond...nu snel aan je huiswerk.

Sieltjuh

Buckje schreef:

:') Zie je nou wel dat ik geen dood beest zag :7

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:04

Buckje schreef:

Nou dan heb jij je pleziertje ook weer gehad, ik hoop dat je flink gelachen hebt om al die rare dierknuffelaars als ik die een beetje meer respect in hun donder hebben :)

En dat was inderdaad ook al mijn vermoeder, maar we moeten afgaan op wat jij ons meld en dat leek toch behoorlijk de andere richting op te gaan

Tmara

Vraag me ernstig af of de haan nog leeft of niet.. Ik zie namelijk dat er nergens duidelijk bevestigd word of het nou wel of niet zo is :')
Als het aan Roann zou liggen had hij ondertussen al heel wat honden vermorzeld...

Lizz blijft een lekkerdier ! <3

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 22:04

Nou weer rustig slapen vanacht jongens!

xSimonee

geerke schreef:
Buckje schreef:

wat een lol....je hebt je aandacht tenminste gehad vanavond...nu snel aan je huiswerk.

Zo met t verkeerde been uit bed gestapt?