Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
haflingertje schreef:haflingertje schreef:Een bevroren kipje gister
Ah gossie!
Je bent toch niet uiteindelijk in de soep beland?
Princeps schreef:De kinderen van de boer hebben zo'n plastic handschoen vol laten lopen met water, die laten bevriezen en vervolgens de handschoen eraf gehaald.
De 'hand' hebben ze vervolgens bij de methoop gezet, ik schrok me helemaal wild hahaha!
PaysBas schreef:Princeps schreef:De kinderen van de boer hebben zo'n plastic handschoen vol laten lopen met water, die laten bevriezen en vervolgens de handschoen eraf gehaald.
De 'hand' hebben ze vervolgens bij de methoop gezet, ik schrok me helemaal wild hahaha!
![]()
![]()
![]()
Dat is wel een strak plan voor iemand die deze week Sara of Abraham wordt; een bevroren beeld in de tuin!
PaysBas schreef:Wat een afgrijselijke dood!![]()
Dacht dat je spottend jezelf bedoelde
xBontfire schreef:Ikzou willen dat mijn handen niet zo snel koud zouden zijn, als ik opstap (half uurtje gepoetst) dan voel ik ze niet meer. En eenmaal een minuutje of 20 aan het rijden dan worden ze warm, en dan kan ik wel janken! Dat doet zo'n pijn, allemaal steken enzo. Weet niet of mensen dit herkennen maar dat zit je toch wel even: "adem in - adem uit." Dat gun je niemand om elke dag zoveel pijn aan je handen te voelen..