Meer op de reactie van Geerke. Misschien valt het wel mee maar ik stoorde me d'r aan. Is nu verleden tijd en de dingen die niet goed zijn gegaan zijn nu weer goed opgepakt, dus laat het dan ook rusten, zo bedoelde ik dat meer

Sorry, ff offtopic...
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Theeglas schreef:Volgens mij doelt Geerke op mijn longeerfilmpje. Daar wil best op reageren. Het bijzetten heeft namelijk geen zin, ze heeft nog te veel spanning daarvoor. Dan zal ze juist meer spanning opbouwen en met haar hoofd slaan. Of je moet de bijzet zo strak zetten dat ze niet met haar hoofd omhoog kan, maar dan schiet je, je doel volledig voorbij.
Die twee keer 15 minuten longeren in de week krijgt ze geen kissing spines van. Zoals je kan lezen was ze zich aan het uitsloven ivm een kinderfeestje. Andere dagen is ze rustiger en zeker als ze ff bezig is laat ze haar hoofdje netjes zakken. Daar is geen bijzet voor nodig..
Ik zal van het weekend een nieuw filmpje voor je maken.
capopjekop schreef:Er mag toch best gezegd worden dat het dier nu gelukkiger oogt. Dat ligt heus niet enkel aan korbakimmy dat rana er eerder minder gelukkig uitzag. Speelde de vorige eigenaar ook een grote rol in uiteraard. Maar het is toch een compliment voor Theeglas dat het dier nu al een stuk gelukkiger oogt dankzij haar.
JoyCiej007 schreef:Ja hoor, als jij je daartoe geroepen voelt dan moet je dat doen. Ik snap het punt alleen niet helemaal. Komt over alsof je vind dat je jezelf nog even moet 'verdedigen', terwijl alles niet persoonlijk naar jou bedoeld is.
Ik bedoel; wiens 'schuld/fout' het ook is, iedereen kan zien dat er nu gewoon beter en kundiger met dit dier wordt omgegaan. Dat is een hele positieve vooruitgang voor het dier zelf. Dáar gaat het om.
Angeliquee18: waarom zouden die plekken geschoren zijn, waarvoor, met welk doel?
Ik denk écht dat het schuurplekken zijn van een deken. Als een deken irriteert en niet/niet goed past, zie je helaas wel vaker van zulke plekken.
JoyCiej007 schreef:(zucht eens diep) maar WAAROM dan? Nu doe je net alsof mensen hier alleen maar verkondigen dat ze het bij jullie ó zo slecht heeft gehad, dat jullie haar zouden hebben mishandeld, verwaarloosd etc. etc. en daar is geen sprake van. Dat jullie/jij het goed bedoelden met haar en goede intenties hadden, is wel duidelijk lijkt me.
Dus jezelf verdedigen is nergens voor nodig.
Maargoed, volgens mij snap je m'n punt niet helemaal, dus is deze 'discussie' ook aardig zinloos.