Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eliine schreef:@Joyce: deden jouw pony's dit in het begin ook bij elkaar? Toch blijven proberen om het eten af te pakken?
MiReRe schreef:Dat ziet er mega grappig uit!
En dat Muziekje Whahaha! Dat liedje had ik nog nooit gehoord.
En aan het eind is het net alsof je welsh kraait als een haan. Leuk geknutseld!!!
inowa schreef:einde van de week staan bijna alle boktpaarden met emmers aan hun hoofd hahaha
Aartje schreef:Oké.. ik was wat huiverig maar ik heb er toch aan toegegeven.. Ik heb ook dit bij Stalker uitgeprobeerd en het werkt super! Hij knoeit echt vreselijk altijd! Ik ben zeker altijd bezig om nog twee volle handen biks van de grond af te rapen, maar nu hoeft dat niet meer!ghihi *thanx voor de tip*
Eliine schreef:De opstartproblemen lijken hier nu ook voorbij te zijn! Ik doe het nu zo: als ze klaar zijn en ze lopen richting het hooi dan gaat de emmer af. Gaan ze lopen klieren bij een ander die nog niet klaar is, dan gaat de emmer weer om tot ze terugkomen om hooi te gaan eten. 2 van de 3 die aan het klieren waren hadden het in 2x doordie gaan nu gewoon direct richting mij en dan richting hooi! Eentje is wat hardleers
Maar die laat ik net zo lang met emmer rondlopen tot ze naar het hooi komt en niet bij de laatste treuzelaar blijft hangen. Ik denk dat het bij haar ook niet lang meer zal duren voor ze door heeft dat het zinloos is om eten proberen te pikken. Dus ook hier absoluut een succes nu!
Ik merk ook echt al dat er een stuk meer rust is gekomen bij het eten nu