Ziet er mooi uit, nibbit heeft volgens mij er weer super plezier erin, was vorig jaar geschrokken toen ik jou live zag rijden, maar als ik dit zie, worden jullie volgens mij nu een combinatie! Ga zo door zou ik zeggen!
ik wou dat ik zo'n filmpje had.............vind het erg indrukwekkend!
W0PPY
Geplaatst: 29-01-12 19:11
Ongelooflijk, wat gaaf zeg! Technisch erg mooi filmpje, en wat een band geeft dit weer. Met recht; een 'golden team', daar is elk woord van waar. En wat een geweldige gangen heeft je haflinger er ook onder zitten zeg! Zie er maar weinig met zo'n krachtige, ruime gang!
veronique1
Geplaatst: 29-01-12 21:10
wauwww!! wat een geweldige haf en wat een super team!
Nu weet ik ook wie er hier met een haflinger langs de beek rijd. je rijd praktisch achter mijn huis, haha.
Super gave film!
_Marjoo_
Geplaatst: 29-01-12 22:08
super mooi filmpje, ik zou maar trots zijn op Nibbit!
Steefjevos
Geplaatst: 29-01-12 22:28
Wat een prachtig filmpje! Normaal kijk ik ze nooit, maar wilde het wel doen omdat het ging over Nibbit. Wat een prachtcombinatie! Volgens mij zit jij als een huis op hem, het is zo fijn om naar te kijken Wat is het filmpje ook mooi in elkaar gezet, precies actiemomenten bij de wat heftigere muzikale stukken. Erg mooi! Mooiste momenten zijn in het diepe water (waar jij zo moet lachen) en dat je explosief weg galopeerd zonder dat je veel hulpen ziet. Wauw! Is hij nog niet gevraagd voor een film?