Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xsenny schreef:super irritant ik ken mensen waar ze om die reden ook geweest zijn .
die paarden moesten ook op stal .
belachelijk je kan een paaard toch niet 24 uur binnen gaan zetten!!
dat is pas slecht
de mijne staan ook in de blub !
geerke schreef:maar stel dat de paarden van TS er gewoon niet goed uitzien?
Tegen mager aan?
Ik heb nog geen foto gezien van de paarden...en ik ga er helemaal niet van uit dat iedereen hier op Bokt heel goed voor zijn dieren zorgt.De meesten gelukkig wel.
nicky_rilana schreef:xsenny schreef:super irritant ik ken mensen waar ze om die reden ook geweest zijn .
die paarden moesten ook op stal .
belachelijk je kan een paaard toch niet 24 uur binnen gaan zetten!!
dat is pas slecht
de mijne staan ook in de blub !
een paard mag niet meer 24 uur binnen staan de knhs en de fnrs hebben samen besloten dat een paard meer dan 2 uur uit zijn stal moet komen
laif schreef:geerke schreef:maar stel dat de paarden van TS er gewoon niet goed uitzien?
Tegen mager aan?
Ik heb nog geen foto gezien van de paarden...en ik ga er helemaal niet van uit dat iedereen hier op Bokt heel goed voor zijn dieren zorgt.De meesten gelukkig wel.
Ik ken de TS persoonlijk en als er iemand wel goed voor de paarden zorgt dan is zij het wel!
Ik heb namelijk 3 paarden in pension staan bij haar.
en het is te belachelijk voor woorden waar de dierenpolitie nu mee bezig is. Die mensen mogen van mij nog wel weer een opleiding gaan volgen, want 1 ding is zeker, ze hebben absoluut geen verstand van paarden.
Christiene schreef:je zult maar een paardje onder behandeling hebben met bijvoorbeeld een dikbeen die je al dagelijks door de veearts laat behandelen.. een of andere vage dierenagent..
besluit hem mee te nemen na de dierenarts. want hij is verwaarloosd... en onderweg of met laden valt het dier.. en dan???
terwijl die allang behandeld word.. (schijnbaar doen ze dat want in een andere topic was een lichtverwaarloosde pony.. die hij mee nam... na de da... de dierenarts kan toch ook na het weiland komen..
laif schreef:geerke schreef:maar stel dat de paarden van TS er gewoon niet goed uitzien?
Tegen mager aan?
Ik ken de TS persoonlijk en als er iemand wel goed voor de paarden zorgt dan is zij het wel!
Ik heb namelijk 3 paarden in pension staan bij haar.
en het is te belachelijk voor woorden waar de dierenpolitie nu mee bezig is. Die mensen mogen van mij nog wel weer een opleiding gaan volgen, want 1 ding is zeker, ze hebben absoluut geen verstand van paarden.