Wat ontzettend gaaf zeg! kan me goed voorstellen dat je dit niet kan geloven En wat een geluk zal je mooie nieuwe jas gaan brengen, dat kán gewoon niet anders als je die van zoveel lieve mensen hebt gekregen
Wat een gaaf cadeau! Ook ik heb het compleet gemist maar ik ben ook niet altijd even actief. Heel veel plezier ermee en ben heel benieuwd naar je eerstvolgende fototopic!
Wauw! Van een kerstverhaal gesproken.... Als er hier nu iemand uiteindelijk neerschrijft dat het allemaal verzonnen is dan geloof ik het direct! Het lijk een droom die hier neergeschreven is... Super En nu rest jou nog 1 ding he, trainen maar!!
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 28-12-11 00:43
Wat een leuke verrassing zeg! Ben benieuwd hoe het jasje er uiteindelijk uit gaat zien. Veel plezier ermee in ieder geval!
Helaas ken ik je niet peroonlijk. Enige tijd geleden hebben wij veel contact gehad via de zogenaamde netwerkpagina van de BD. Jouw liefde voor paarden en de hulp vor je medemens zijn mij altijd bijgebleven.
Ook hier op Bokt zie ik dat steeds weer naar boven komen, je hebt zo ontzettend veel over voor de medemens.
Je verdiend dit in mijn ogen het allermeest. 'gefeliciteerd' met je nieuw outfit! Meid, heeel veel succes met je debuut. Ik ben heel erg benieuwd!
En voor de meiden die dit georganiseerd hebben; petje af dames. Super!
Hey, hoi! Leuk je (en iedereen) te horen! Het besef begint eigenlijk nu pas langzaam te komen! Maar elke keer als ik het vertel reageren de mensen met een opmerking van : je vertelt het alsof je het nog niet gelooft. Haha!
En ik krijg ook zulke leuke PB's. Aquatje komt na ontvangst min outfit op de kiek zetten en Patricia VT zal in het buitenseizoen ons op cc komEn fotograferen. Echt geweldig
Ik ontdek dit topic nu pas! Wat ontzettend gaaf zeg Zooist. Jammer dat ook ik die oproep volledig gemist heb. Ken je dan wel alleen van Bokt, maar je doet altijd zoveel voor anderen dat ik zeker vind dat je dit 100% verdient! Ben benieuwd naar de foto's als hij af is! En kan me voorstellen dat het nog steeds onwerkelijk is hoor, zo'n geweldig gebaar!
Bedankt allemaal. De reacties op bokt zijn geweldig! Maar ook daarnaast is er elke dag wel iemand die het gehoord heeft en een berichtje stuurt! Echt superleuk!
Malene ik ben erg blij dat ik mee heb kunnen doen aan deze actie, jij doet zoooveel voor anderen en hebt ook genoeg ellende mee gemaakt, je verdient dit gewoon echt. Ben heel benieuwd hoe hij gaat worden!