verleasen/verkopen.. daar gaat je vertrouwen...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lovesnico

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 09:12

Jeetje wat rot hoop dat je het wint ,! hier ga je niet vanuit als je aan zoiets begint !

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 09:26

HolyPope schreef:
Ik vind het echt bizar dat er mensen zijn die zulke dingen uithalen.

Wat een streken heeft die M. in REEUWIJK :D in overijssel zijn ze vaak veel LOSSER in zulke dingen.
Jammer dat je haar naam niet mag noemen op bokt.

Mona veel succes meid.

Uhm begrijp ik dit goed? [een hint]. :o

TS ik hoop dat je heel snel al je geld terug krijgt waar je recht op hebt.
Ik weet hoe je je voelt,je bent gewoon té goed van vertrouwen.Dat zit in je en je kan daar nix aan doen.
Kunnen andere wel zeggen,je had beter moeten uitkijken,als je zo bent dan bén je gewoon zo,goed van vertrouwen! En oplichters hebben dat snel door en word je hun slachtoffer.
Heel veel succes!

Elma_

Re: verleasen/verkopen.. daar gaat je vertrouwen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 09:33

Jeetje mina wat een nachtmerrie zeg!! :oo Dat dat zomaar kan! Zo je paard kwijtraken...
Veel sterkte en wijsheid gewenst, geef ajb niet op, zulke mensen moeten echt aangepakt worden :j

Weet je nu wel waar Unique heen is en hoe het met haar gaat?

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 12:21

gohya schreef:
HolyPope schreef:
Ik vind het echt bizar dat er mensen zijn die zulke dingen uithalen.

Wat een streken heeft die M. in REEUWIJK :D in overijssel zijn ze vaak veel LOSSER in zulke dingen.
Jammer dat je haar naam niet mag noemen op bokt.

Mona veel succes meid.

Ik weet hoe je je voelt,je bent gewoon té goed van vertrouwen.Dat zit in je en je kan daar nix aan doen.
Kunnen andere wel zeggen,je had beter moeten uitkijken,als je zo bent dan bén je gewoon zo,goed van vertrouwen! En oplichters hebben dat snel door en word je hun slachtoffer.
Heel veel succes!

Goed begrepen!!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 12:28

he jemig.. alweer een oplichting.. gatverdarre...
Houdt het dan ook nooit op met dit soort praktijken...

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 15:47

Wat vervelend...veel sterkte :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 16:04

Bah wat een rotstreek, dat je nog echt mensen hebt die zo zijn.
Maar wat ik mij afvroeg hè, mocht er een zaak van komen en neem wel aan dat je die wint als ik dit zo lees, krijg je dan ook geld terug voor je paard? Dus niet de leasekosten maar de waarde van unique zelf?
Mocht dit wel zo zijn, en je weet waar ze staat dan zou je haar misschien weer terug kunnen kopen! Of zie ik dit nu helemaal verkeerd?

Monatoetke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-12 22:55

gohya schreef:

Heel veel succes!

Dankje, doet me echt goed om dit te lezen en dat meen ik echt!! Beetje een hart onder de riem.

@Andere,

Unique is inmiddels doorverkocht. Heb nog geprobeerd iets te regelen om haar toch terug te kopen maar ze was al weg. Ik weet niet hoe het met haar gaat of waar ze is en daar baal ik erg van.

Wat betreft de zaak. Het wachten is nu op justitie, er is genoeg schriftelijk bewijs om de zaak te winnen en dan zou ik alleen het verkoop bedrag krijgen, althans... als M. betaald.
Ook al win je een rechtszaak, het geeft je geen garantie dat je je geld krijgt... althans, dat heb ik gelezen/gehoord bij meerdere zaken zoals deze.
Ik zie het somber in dus laten we hopen op een meevaller...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 20:22

Jeetje ik zou zo kwaad zijn hé dat iemand je dit zo flikt terwijl jij diegene je je vertrouwen geeft. Heel veel sterkte en ik hoop dat je op je minst in je recht komt te staan en misschien wel ooit weer met unique samen komt.