Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
HolyPope schreef:Ik vind het echt bizar dat er mensen zijn die zulke dingen uithalen.
Wat een streken heeft die M. in REEUWIJKin overijssel zijn ze vaak veel LOSSER in zulke dingen.
Jammer dat je haar naam niet mag noemen op bokt.
Mona veel succes meid.
Dat dat zomaar kan! Zo je paard kwijtraken...
gohya schreef:HolyPope schreef:Ik vind het echt bizar dat er mensen zijn die zulke dingen uithalen.
Wat een streken heeft die M. in REEUWIJKin overijssel zijn ze vaak veel LOSSER in zulke dingen.
Jammer dat je haar naam niet mag noemen op bokt.
Mona veel succes meid.
Uhm begrijp ik dit goed? [een hint].![]()
TS ik hoop dat je heel snel al je geld terug krijgt waar je recht op hebt.
Ik weet hoe je je voelt,je bent gewoon té goed van vertrouwen.Dat zit in je en je kan daar nix aan doen.
Kunnen andere wel zeggen,je had beter moeten uitkijken,als je zo bent dan bén je gewoon zo,goed van vertrouwen! En oplichters hebben dat snel door en word je hun slachtoffer.
Heel veel succes!
gohya schreef:Uhm begrijp ik dit goed? [een hint].![]()
TS ik hoop dat je heel snel al je geld terug krijgt waar je recht op hebt.
Ik weet hoe je je voelt,je bent gewoon té goed van vertrouwen.Dat zit in je en je kan daar nix aan doen.
Kunnen andere wel zeggen,je had beter moeten uitkijken,als je zo bent dan bén je gewoon zo,goed van vertrouwen! En oplichters hebben dat snel door en word je hun slachtoffer.
Heel veel succes!