Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar misschien wel de eerlijkste keuze.. Veel sterkte bij het afscheid nemen!
Carowl schreef:Wauw die foto's spreken boekdelen!
Hopelijk heeft hij een goed baasje en kan je hem nog een keer bezoeken =)
En de herinneringen, die heb je sowieso!
Hij is apart, een clowntje maar mijn schatje, zo vreselijke vrijedoos die elke minuut wel wil knuffelen..
Oeff ik heb het hier zo zwaar mee.. helemaal met deze foto's Ragdollcat schreef:Waarom verkocht je hem dan? ik zou t wel weten hoor, ik heb ook een hele lieve paard (arabier) en hem doe ik nooit meer weg.
Was eerder verkocht geweest en nu ik hem voor niks heb gekregen, doe ik hem nooit meer weg, het was achteraf een verkeerde beslissing geweest van mij om hem te verkopen. Ben heel blij dat hij terug is.
Dus weet wat je doet. Zulke paarden vind je nooit meer en mijn paard is er ook zo eentje, zoiets vind ik ook nooit meer.
Wanneer luca is zou overkomen (koliek, kreupel, ongeluk of wat dan ook ongeluk zit in een klein hoekje) moet hij gewoon de beste zorg krijgen die hij verdient.. Ik kan hem dit niet meer geven (stalgeld, hoefsmid ect wel) maar is dat dan eerlijk tegen over hem? Omdat ik het niet aan zou kunnen om hem te verliezen, moet hij dan maar pijn of wat dan ook hebben want ik kan dat niet betalen? Je zelf in schulden werken? Nee, je moet dan logische na blijven denken, ik denk dat dit het beste is voor luca en als ik van hem hou dan kies ik voor hem het beste al doet het mij zelf nog zo verschrikkelijke pijn
maar dit is het niet alleen er zijn nog een paar dingetjes