Ik kan gelukkig binnen rijden. Ben echt blij dat er nog geen sneeuw ligt ookal had ik wel met sneeuw plannen voor foto's, maar geen idee of er dus nog sneeuw gaat vallen..
Heb me een tijd terug ook al ingeschreven; B Officieel. Zou onze eerste officiele wedstrijd moeten zijn! Nu maar hopen dat Winnetou op tijd beter is ..
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-12 00:01
AnniekSolana schreef:
Heb me een tijd terug ook al ingeschreven; B Officieel. Zou onze eerste officiele wedstrijd moeten zijn! Nu maar hopen dat Winnetou op tijd beter is ..
Hij heeft waarschijnlijk een keer in de wei gek gedaan en daardoor zit het bij zijn rug nu een beetje vast. Maar heb toen straks les gehad en Ingrid heeft het alweer een heel stuk los gekregen . Alleen de osteopaat moet nog wel even langs komen om m wat losser te maken. Maar zij heeft het heel erg druk en aangezien ik nadat zij is geweest ong. 5 dagen niet mag rijden moet ze wel op tijd kunnen komen. En het zit wel vast genoeg om niet op wedstrijd te kunnen. Dus nu inderdaad maar flink duimen want kijk er erg naar uit!! Maarja de vooruitgang van vandaag heeft wel goede hoop gegeven!