Zijn zoon heeft dezelfde looks hoor
 Dees, het strand was gelukkig hard dus dat liep niet zo zwaar en we hadden wind mee
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar zodra je ergens vast geknupt staat.. 
                                                         annelot schreef:Lonneke kan er idd over meepraten, maar Irish liep in de duinen en was wel een langer tijdje zoek.... Ryon liep gelukkig maar 1 km verderop.
Zijn zoon heeft dezelfde looks hoor![]()
Dees, het strand was gelukkig hard dus dat liep niet zo zwaar en we hadden wind mee

het gebeurde in Bergen.                                                         

hahahaha jeetje. Kan me goed voorstellen dat jullie geschrokken zijn 
 Maar ach, als je naar de foto's straks kijkt, heb je me er toch een verhaal bij 

Moet je zien zeg...wat een beest. Alleen die boeg al! En dan die kont! Wat een geweld.  

. Vaak probeer ik dat op te lossen door leuke acties waarbij het al aangegeven is maar de echt onwijs gave dekhengsten blijven dan vaak uit 
 .                                                         
 0,15 per km retour, maar zoals gister als het fotomodel ook naar een (verre) locatie gaat vraag ik minder, omdat ze dan zelf ook reiskosten kwijt is 
 Is eigenlijk helemaal niet zo gek, want ze krijgen een gratis fotoreportage bij mij t.w.v 80 euro, wat zijn dan 20/30 euro reiskosten? de 1 heeft het er voor over en de ander niet en als ze het er niet voor over hebben dan heb ik vaak ook zoiets van ja, dan zoek ik wel een ander soortgelijk model die ik blijer kan maken met een fotoreportage tegen alleen de reiskosten 
 niet omdat ik dan geen reiskosten vergoed krijg, maar ook gewoon omdat ik dan niet het idee hebt dat diegene staat te springen om een portfolio reportage van mij en vind toch altijd wel leuk als het gewaardeerd word als ik (zonder) kosten langs kom om te fotograferen