Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
loveyoutoo schreef:Wildgirl schreef:''Me dochtertje'' ?
Hoop dat dochterlief later wél correct Nederlands leert schrijven
Mee eens, en 'me dochtertje' is niet de enige spelfout.![]()
Ik vind het ook erg onverantwoord wat je doet. Het is natuurlijk je eigen keuze maar mensen mogen je hier best op wijzen. Bokt is een forum waarop iedereen zijn/haar mening mag geven. Als je dat niet aan staat moet je geen topic openen.
Je hebt wel een erg mooi paard trouwens.
9jinte9 schreef:Jaaaaaa Lente
![]()
Super leuk om haar zo te zien!! Wat een schatje zeg zo samen met je dochtertje.
Gauw weer foto's plaatsen hoor. Als je tenminste nog durft na al dat typische bokt commentaar.
Paddenpad schreef:Volgens mij is 100x nog niet genoeg,heeft geen plank maar een stalen plaat voor haar hoofd.
Sophie_midas schreef:Paddenpad schreef:Volgens mij is 100x nog niet genoeg,heeft geen plank maar een stalen plaat voor haar hoofd.
In dat geval is zelfs 1000x het zeggen niet genoeg... heeft geen enkele zin en wekt alleen irritatie op. (ben het er wel mee eens, maar ga het niet weer herhalen)
Vind het iig een erg mooi paardje ts.
nnicolex schreef:Dit vind ik een van de mindere dingen van bokt..
TS start een topic en BAM heel bokt valt over haar heen, en nee niet 1 persoon die het zegt, nee wel 100.
De boodschap zal haar heus wel duidelijk zijn, en waarom je ergens druk om maken als het haar verantwoordelijkheid is? Denk om jullie bloeddruk.![]()
@TS Wauw wat een goed gelukte kruising, wees maar trots op zo'n knapperd!
Sammy_xxs schreef:Sophie_midas schreef:
In dat geval is zelfs 1000x het zeggen niet genoeg... heeft geen enkele zin en wekt alleen irritatie op. (ben het er wel mee eens, maar ga het niet weer herhalen)
Vind het iig een erg mooi paardje ts.
Niet lelijk bedoeld hoor, maar idd 1000x zeggen is nog niet genoeg, meningen zijn verdeeld en zal zo blijven![]()
als iedereen hetzelfde vond zou de wereld er wel naar uitzien denk ik![]()
En dank je wel!
Tat_jana schreef:agh wat een lief gezicht zegen waarom zou je het ook niet doen
in mijn ogen is op deze leeftijd van een klimrek vallen net zo gevaarlijk
daarbij zal de TS beter weten dan wie dan ook wat er wel en niet kan met haar paard
ze zal haar dochtertje ook vast niet op een wild paard los laten zitten
en zelfs shetjes kunnen schrikken en kan ze lelijk van af vallenmaar dat wordt weer als über schattig gezien..
Ts leuk zoziet er schattig uit,, mooi paard ook