pummer12 schreef:_Sannee schreef:
Een wijntje betekend niet meteen lam zijn toch?
haha nee maar van 1 komt 2
Bij mij volgt na 1 nooit 2
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Faya__ schreef:Nee, ze controleren niet, al zou ik het wel in kluisje leggen, als je het persé mee moet nemen, denk dat je ook wel zonder kan namelijk. Of in een sinaasappelpak stoppen ofzo, dat werkte erg goed. Maar Michelle er had toch ook iemand wel een fles meegenomen, althans ik herinner me nog iets vaag over dat jullie een kurkentrekker zochten en dat het toen een draaidop bleek te zijn ofzo
whahaha,.
whahaahhaa, GENIAAAAAL!
! X_Michelle_X schreef:Faya__ schreef:Nee, ze controleren niet, al zou ik het wel in kluisje leggen, als je het persé mee moet nemen, denk dat je ook wel zonder kan namelijk. Of in een sinaasappelpak stoppen ofzo, dat werkte erg goed. Maar Michelle er had toch ook iemand wel een fles meegenomen, althans ik herinner me nog iets vaag over dat jullie een kurkentrekker zochten en dat het toen een draaidop bleek te zijn ofzo
Ja, ik had een fles passoa, een fles wijn, en flesjes flugel, maar hadden die pak appelsap al half opgemaakt, met passoa, en toen passoa in dat pak gegooid en toen namen we t maar naar de kantinewhahaha,.
Maar we zochtern idd een kurkertrekker, terwijl t een draaidop waswhahaahhaa, GENIAAAAAL!
X_Michelle_X schreef:Faya__ schreef:Nee, ze controleren niet, al zou ik het wel in kluisje leggen, als je het persé mee moet nemen, denk dat je ook wel zonder kan namelijk. Of in een sinaasappelpak stoppen ofzo, dat werkte erg goed. Maar Michelle er had toch ook iemand wel een fles meegenomen, althans ik herinner me nog iets vaag over dat jullie een kurkentrekker zochten en dat het toen een draaidop bleek te zijn ofzo
Ja, ik had een fles passoa, een fles wijn, en flesjes flugel, maar hadden die pak appelsap al half opgemaakt, met passoa, en toen passoa in dat pak gegooid en toen namen we t maar naar de kantinewhahaha,.
Maar we zochtern idd een kurkertrekker, terwijl t een draaidop waswhahaahhaa, GENIAAAAAL!
Faya__ schreef:Ja daar was ik bij toen geloof, toen zei Bonny nog tegen mij, draai je eens om, ik draai me niets vermoedend om. Zo jij komt op de zwarte lijst(als grapje).Maar ik had geen druppel gehad. Maar Caro (xloki) redde me toen door te zeggen dat ik echt onschuldig was. Maar ze konden er wel om lachen. Ik denk wel dat we wel kunnen zeggen dat wij echt een leuke groep waren met een leuke kamer!
whaahahhaaa, lag ik in me eentje nog wakker...
Verder was t super! He? wat heb ik gemist? was je betrapt? 
whaahaha, die gezichten..
X_Michelle_X schreef:en die flugel mochten ze alleen als ie in 1x achter over gegooid werd met dopje op neus. whahahaha.
Pieteritus1 schreef:Hindo2 schreef:ben nog nooit geweest maar als ik t zo lees lijkt t me wel gezellig.. Wat is zo'n beetje de leeftiojd van de mensen die naar M/Z paarden gaan? heb geen zin in een penny week
Hoe jong ben jij dan? Als jij het zegt, zal ik 't ook doen.
Linda, ben jij ook bereid om uit de doeken te doen hoe jong je bent?
volgens mij staat het zelfs in mijn profiel....maar rond die leeftijd heb ik hier vaker voorbij zien komen
X_Michelle_X schreef:Faya__ schreef:Ja daar was ik bij toen geloof, toen zei Bonny nog tegen mij, draai je eens om, ik draai me niets vermoedend om. Zo jij komt op de zwarte lijst(als grapje).Maar ik had geen druppel gehad. Maar Caro (xloki) redde me toen door te zeggen dat ik echt onschuldig was. Maar ze konden er wel om lachen. Ik denk wel dat we wel kunnen zeggen dat wij echt een leuke groep waren met een leuke kamer!
Ja, alleen op sommige avonden was het behoorlijk saai..whaahahhaaa, lag ik in me eentje nog wakker...
IK NIET! whahaha! Maar ik gaf Iris een Flugel stikker en zei: zo, dit is het einige dat ervan is over gebleven, deze heb ik voor jullie bewaardwhaahaha, die gezichten..
![]()
xLoki schreef:Nou Mies als het in mijn vakantie valt ga ik naar de M/Z week.
Lijkt me toch een stuk leerzamer!
Nou, even serieus, ons groepje, dat mz groepje, was wel echt leerzaam! (oke, paardlief werkte niet echt mee, stuiter,stuiter (okee, ik ook, maaralsnog
)) Maar heb wel echt zeker wat geleerd! Hadden ook een serieus groepje..
Faya__ schreef:X_Michelle_X schreef:Ja, alleen op sommige avonden was het behoorlijk saai..whaahahhaaa, lag ik in me eentje nog wakker...
IK NIET! whahaha! Maar ik gaf Iris een Flugel stikker en zei: zo, dit is het einige dat ervan is over gebleven, deze heb ik voor jullie bewaardwhaahaha, die gezichten..
![]()
Nee ik was niet betrapt, nou dan kwam ik na jou bij hun blijkbaar, maar Bonny zei toen zoiets van, ja en deze zat ook op die kamer, draai je eens om ETC. Ja en jij samen met Elise om half 6 hardlopen en douchen en vervolgens de taak van Bonny even overnemen.![]()
![]()
![]()
![]()
Volgend jaar ZEKER WEER! en Bonny moet ook mee, met Lieke en Iris
Want dat was SUPER! We moeten nog steeds wat doen met z'n alle..

Bonny keek ons wel heel raar aan, dat we de 1e ochtend al achter de deur stonden en toen ze m open deed meteen: "GOEDE MORGEN!" wow, die schrok
whahaha, en dat we ècht zouden helpen met de rest wakker maken, had Bonny ook nooit verwacht geloof ik, hahahahaha. X_Michelle_X schreef:Mooooi, dat was zooooo leukVolgend jaar ZEKER WEER! en Bonny moet ook mee, met Lieke en Iris
![]()
Want dat was SUPER! We moeten nog steeds wat doen met z'n alle..
Dat hardlopen, was echt GENIAAL! we wilde door de deur, maar kregen m niet open, Elise: Ja, hij is opslot..
Ik: Hmm, okee, dan gaan we door t raam
Kwamen we terug, He! we meoten alleen die knop omdraaien, en dan hadden we door de deur gekunt, had vera en saph een irritatie gescheeld..
En mensen wakker maken is leukBonny keek ons wel heel raar aan, dat we de 1e ochtend al achter de deur stonden en toen ze m open deed meteen: "GOEDE MORGEN!" wow, die schrok
whahaha, en dat we ècht zouden helpen met de rest wakker maken, had Bonny ook nooit verwacht geloof ik, hahahahaha.