Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
muiske07 schreef:Iklieftponys: Neen nog niet van gevallen op die manier, ja er gebeuren wel is dingen zoals er eens niet goed opgeraken of wat prutsen ofzo maar echt vallen kan je niet met voltige.
' t Horse event ken ik niet denk ik
Ahja, er zijn zoveel evenementen hé, ik doe het vooral voor m'n plezier.
Kan er vooral van genieten om op wandeling ook wat voltige te doen gewoon voor de fun.
Hoef daarvoor geen evenement te doen ofzo, daar komt er toch altijd meer stress bij kijken dan hoe je thuis bent.
Er is geen druk ofzo.![]()
Fryskhynders: (phoew wat een naam heb jij) Mijn vriend doet aan dit en de juiste naam is kozakkenvoltige maar wij korten het gewoon af op voltige.
Voltige is een vrij ruim begrip, als je van klassieke voltige spreekt dan is dat idd een pak aan hebben en een paard die op cirkel loopt en waar er turnoefeningen gedaan worden.
Maar daar zijn we beiden niet voor te vinden eigenlijk en waarschijnlijk denken die mensen ook hetzelfde over ons, gewoon ieder zijn ding![]()
Bedankt voor al de reacties
fryskhynders schreef:muiske07 schreef:Iklieftponys: Neen nog niet van gevallen op die manier, ja er gebeuren wel is dingen zoals er eens niet goed opgeraken of wat prutsen ofzo maar echt vallen kan je niet met voltige.
' t Horse event ken ik niet denk ik
Ahja, er zijn zoveel evenementen hé, ik doe het vooral voor m'n plezier.
Kan er vooral van genieten om op wandeling ook wat voltige te doen gewoon voor de fun.
Hoef daarvoor geen evenement te doen ofzo, daar komt er toch altijd meer stress bij kijken dan hoe je thuis bent.
Er is geen druk ofzo.![]()
Fryskhynders: (phoew wat een naam heb jij) Mijn vriend doet aan dit en de juiste naam is kozakkenvoltige maar wij korten het gewoon af op voltige.
Voltige is een vrij ruim begrip, als je van klassieke voltige spreekt dan is dat idd een pak aan hebben en een paard die op cirkel loopt en waar er turnoefeningen gedaan worden.
Maar daar zijn we beiden niet voor te vinden eigenlijk en waarschijnlijk denken die mensen ook hetzelfde over ons, gewoon ieder zijn ding![]()
Bedankt voor al de reacties
maar bestaat er dan een vereniging of een club waar ze dit allemaal doen?
oke, ik vind het wel echt super gaaf hoor!! kan je ook zo'n zadel bij jou vriend bestellen? ik heb een vriendin die hier ook geïnteresseerd in is... ze kan al veel enge dingen maar dit nog niet... maar ze zegt dat ze een zadel nodig heeft:P
en mijn naam betekend fries paard in het fries, frysk= fries hynder=paard maar die was al bezet dus heb ik er maar een s achter gezetfryskhynders (en je spreekt het uit als frieskhiender)
BlueStar schreef:Die frontriem ik blijf hem mega mooi vinden. De maker daarvan maakt die er meer? En wat zou het dan aan kosten? En kan het ook in zwart?
Ik zoek nog een leuk kerstkado(tegoedbon) voor mezelf