Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
) Maar het is een lieve man.. vindt poetsen heerlijk (vallen allemaal dode luizen af brr) en doet niet meer moeilijk als ik m zijn jas aan doe of van de wei afhaal.. hij berust nu zeg maar overal in.
Fijn om te horen 
achter elkaar aan, een super ondeugend stel. Veel werk mee gehad maar absoluut de moeite waard. pipo schreef:Nou er valt momenteel weinig te melden... meneer eet zijn buikje rond,poept goed,drinkt goed en krijgt naast gras(overdag) en hooi (savonds op stal,maar wat ie nog niet eet) 7 kleine maaltijden. 1xslobber, wat ie nu wel eet , met gekookte lijnzaad, 1 of 2 worteltjes,1 bruine gedroogde boterham, 2 x per dag 1 vierde summerfitkoek en 2 x meusli oh.. sorry het zijn er 8![]()
Van de lid nog niks weer gehoord,maar komt heus wel.
Jack is nog wel een soort van lusteloos. Hij heeft alleen maar oog voor het gras en niet voor mijn andere paardjes. Maar hij begroet mij wel met gehinnik als hij op stal staat (is niet zijn favo plekje haha) Buiten kan ik in mijn blote billen het zwanemeer voor hem dansen maar keurt me geen blik waardig (is ook niet echt een mooi gezicht hoor) Maar het is een lieve man.. vindt poetsen heerlijk (vallen allemaal dode luizen af brr) en doet niet meer moeilijk als ik m zijn jas aan doe of van de wei afhaal.. hij berust nu zeg maar overal in.
Houd je ons op de hoogte? jilinda schreef:dat van die luizen vind ik wel eng![]()
gaat hij het nu ongeveer zeker halen??
Ik vind hem zo schattig!