Duimen voor Jack

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

soooophx

Re: Duimen voor Jack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 21:41

Dit noem ik een dierenvriend!

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-11 05:23

Dank jullie wel. Ik denk (weet wel zeker) dat er meer mensen zijn die zo in elkaar zitten hoor! Niet iedereen is in de gelegenheid om zo'n diertje te proberen te helpen,je moet al thuis zijn...en veel tijd hebben. Maar als Jack 1.40 geweest was had ik m ook niet mee kunnen nemen.Mijn man en ik waren het er overeens dat er niks meer bijkwam.(maar dat zeggen we wel vaker :o :D )
Toen ik m dus belde,had ik ook verwacht dat hij nee zou zeggen, maar omdat Jack het formaat herdershond heeft,mocht ik hem meenemen.

Jack gaat heel goed, alleen zit er nog niet veel aktie in. Begrijpenlijk natuurlijk want hij moest en moet van ver komen. Zo mag hij nu los in de wei naast de bak waar de andere staan.. maar even bij hun gaan kijken doet ie niet. Ik durf hem dan ook nog niet met 1 van beide te zetten, want ik geloof niet dat ie weg zou rennen als hij op zijn kop krijgt van Princess of Gringo. Dus voor nu maar alleen zo.

mizzwizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 11:00

Het gaat in ieder geval de goede kant op

romeorowan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 13:03

Krijgen we nog een update? Ik ben zo benieuwd hoe het met kleine Jack gaat.

jilinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 13:04

zou idd wel leuk zijn als we een update krijgen

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 13:25

Wauw wat goed van je dat je dit hebt gedaan! Wat geweldig om je berichten uit dit topic te lezen! Ben benieuwd hoe hij er uiteindelijk uit zal zien als hij echt flink is opgeknapt. Het is een leukerd en hopelijk gaat het helemaal goed komen :D

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-11 18:16

Nou er valt momenteel weinig te melden... meneer eet zijn buikje rond,poept goed,drinkt goed en krijgt naast gras(overdag) en hooi (savonds op stal,maar wat ie nog niet eet) 7 kleine maaltijden. 1xslobber, wat ie nu wel eet , met gekookte lijnzaad, 1 of 2 worteltjes,1 bruine gedroogde boterham, 2 x per dag 1 vierde summerfitkoek en 2 x meusli oh.. sorry het zijn er 8 :=
Van de lid nog niks weer gehoord,maar komt heus wel.
Jack is nog wel een soort van lusteloos. Hij heeft alleen maar oog voor het gras en niet voor mijn andere paardjes. Maar hij begroet mij wel met gehinnik als hij op stal staat (is niet zijn favo plekje haha) Buiten kan ik in mijn blote billen het zwanemeer voor hem dansen maar keurt me geen blik waardig (is ook niet echt een mooi gezicht hoor :+ ) Maar het is een lieve man.. vindt poetsen heerlijk (vallen allemaal dode luizen af brr) en doet niet meer moeilijk als ik m zijn jas aan doe of van de wei afhaal.. hij berust nu zeg maar overal in.

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 18:18

Hij eet in elk geval weer wat :) Fijn om te horen

xBontfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 18:21

Dode luizen iel, iel, iel :P
Maar goed om te horen dat het al een stuk beter gaat!
Ik blijf voor jullie duimen hoor :)

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 18:53

Gelukkig zijn de luizen dood, levende luizen zijn pas echt brrrrr.

Jack leeft helemaal op, die gaat er wel komen *\o/*

jilinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 18:54

dat van die luizen vind ik wel eng :P

gaat hij het nu ongeveer zeker halen??

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 19:04

Wauw!! Ik heb zo'n respect voor jou!! Geweldig echt!!
Ik ga Jacks gevecht op de voet volgen vanaf nu!!

tjara2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 19:06

Wat goed dat je dit hebt gedaan!
Ik heb zelf in mei dit jaar 2 shetlanders gekregen die het niet al te best hadden gehad. En nu na een half jaartje eindelijk zoveel energie hebben dat er weer gespeeld kan worden. En lekker hard door het weiland crossen :j achter elkaar aan, een super ondeugend stel. Veel werk mee gehad maar absoluut de moeite waard.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 19:08

pipo schreef:
Nou er valt momenteel weinig te melden... meneer eet zijn buikje rond,poept goed,drinkt goed en krijgt naast gras(overdag) en hooi (savonds op stal,maar wat ie nog niet eet) 7 kleine maaltijden. 1xslobber, wat ie nu wel eet , met gekookte lijnzaad, 1 of 2 worteltjes,1 bruine gedroogde boterham, 2 x per dag 1 vierde summerfitkoek en 2 x meusli oh.. sorry het zijn er 8 :=
Van de lid nog niks weer gehoord,maar komt heus wel.
Jack is nog wel een soort van lusteloos. Hij heeft alleen maar oog voor het gras en niet voor mijn andere paardjes. Maar hij begroet mij wel met gehinnik als hij op stal staat (is niet zijn favo plekje haha) Buiten kan ik in mijn blote billen het zwanemeer voor hem dansen maar keurt me geen blik waardig (is ook niet echt een mooi gezicht hoor :+ ) Maar het is een lieve man.. vindt poetsen heerlijk (vallen allemaal dode luizen af brr) en doet niet meer moeilijk als ik m zijn jas aan doe of van de wei afhaal.. hij berust nu zeg maar overal in.

Dat is toch een hele positieve update!!
En een filmpje van jouw versie van het zwanemeer willen we best hier geplaatst zien hoor..... }> :D

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-11 19:18

ruhh ik pas denk ik :D :P

diddletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 19:24

go jack! *\o/* *\o/* go jack! *\o/*
O en dat zwanenmeer ben ik ook wel heel benieuwd naar ;)

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 19:28

Zo net even het hele topic doorgelezen. Wat super dat je Jack hebt meegenomen en hem ondanks de kleine kans toch een toekomst hebt gegeven! Ik hoop dat het alleen maar beter hem blijft gaan :) Houd je ons op de hoogte?

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-11 19:39

jilinda schreef:
dat van die luizen vind ik wel eng :P

gaat hij het nu ongeveer zeker halen??

die luizen is niet zo erg, die zijn nu dood, maar hebben uiteraard meegeholpen om hem zo te krijgen.

We moeten heel reel zijn, de kans bestaat nog steeds dat zijn nieren of andere organen beschadigd zijn.Maar dat zijn dingen die ik pas laat onderzoeken in een later stadium als het nodig blijkt te zijn

romeorowan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 20:39

Dank je wel voor de update en hartstikke fijn dat het zo redelijk gaat.
Dat lusteloos zijn zal wel bij de situatie horen denk ik. De winter kan wat dat betreft ook nog best een beetje zwaar worden, maar dan volgend voorjaar ken je hem vast niet meer terug.
Ook al heb je weinig te melden, wil je ons op de hoogte houden? Ik ben niet de enige die Jack graag volgt.

jan_ineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 20:45

Wauw, heel veel succes met hem!
Maar dat moet vast goedkomen :)

21deees

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 21:07

oehh wat super om te lezen dat hij nu lekker eet.. en heerlijk dat die luisjes mooi dood zijn.. net goed :D
nou ik blijf het zeker lezen en volgen want ben steeds heel benieuwd hoe het met meneertje gaat..
jij bent echt een toppertje _/-\o_

mizzwizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 21:39

Superrrr, was al zo benieuwd hoe het met hem ging.
Kan je misschien nog eens een foto posten voor de aagjes onder ons?

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 17:58

Heb je nog wat foto's? :D Ik vind hem zo schattig!

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-11 18:26

zal morgen wat nieuwe fotos maken.
Hij begint wat aktiever te worden.. vandaag omdat de andere paardjes gek deden waar hij van schrok zelfs een stukje zien draven *\o/*

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 18:40

Ik neem mijn petje voor jou af. _/-\o_
Wat een geluk heeft dit diertje gekregen bij jou. Ik hoop werkelijk dat hij het helemaal redt en geen nadelige gevolgen van overhoudt.

Ongelooflijk wat mensen met dieren kunnen uitvreten. :(