Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarvanTom schreef:Hoe herkenbaar en heerlijk setje samen!![]()
Nou mis ik nog de gekromde tenen in schoeisel en nagels in hout om schrap te zetten en als dat nog niet is, geloof me, dat komt dan nog...
Hartkloppingen in keel kunnen veranderen in bijna-hartstilstand; als je iets toe wilt roepen, zit je hart op de plek van je stembanden en komt er een soort gepiep uit; gutsend zweet, terwijl je toch aan de grond genageld staat...
Tja, gewoooooon blijven ademen. Niet kijken werkt niet.
Echt.
Succes? Sterkte? Zoiets.
nathalie2302 schreef:LawBoy schreef:ik ga je toch even volgen als je dat niet erg vindt.. mijn dochter wordt 5 in januari, rijdt nu een jaar en als ze maar kan galopperen is ze gelukkig.. springen is er nog bij... (en laten we dat nog even zo houden ook)
Jij hebt dus beduidend minder last van 'hartverzakkingen'???mhollander schreef:weet wat je doormaakt. Min dochters zijn 14 en 12 jaar oud en het kan natuurlijk niet hard en hoog genoeg zijn. Een pluspunt is er nu.
De oudste begint nu "serieus" te rijden. Dus dat is al minder crossen enz. Als ze op mijn hafje rijd dan wil ze nog wel hoog springen aangezien die van mij springen geweldig vind.
AI! dus er staan zo nog 7 cross- en sjeesjaren voor de boeg???? HELP HELP!
CarinaR schreef:Hehe Nath... fijn is dat... dametje ziet er het probleem niet van he.
Hihi!
RoMaReToFel schreef:Haha, wacht maar over 6/7 jaar als ze aan de jongens begint, dan stijgt je bloeddruk pas![]()
Maarre ik heb even in je profiel gespiekt, hij is wel heeeeeeuuuuuuuul leuk P.C..
En als ze te groot is, kan ze zo door op Cos.
Leuk setje paarden heb je zo.