Ook zeer mooie foto's hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Clairetjuhz schreef:Super leuk dat Charlie verkocht is aan een bokker!
Hij blijft voor mij de op 1 na leukste pony die ik heb mogen rijden! Banshee blijft toch de leukste voor mij![]()
Ik snap dat je als een blok bent gevallen voor Charlie het is echt een schat van een pony zeker ook een goede leerpony.
Super dat hij de SGW in gaat heb dat altijd wat voor hem gevonden een spring en race kanon in 1 haha!
Heb je al rijfoto's?
Blijft zijn naam ook Charlie Brown of ben je van plan die te veranderen?
McEnlo schreef:Gefeliciteerd met de aankoop van Charlie Brown!
Wij hebben hem vorige maand willen kopen en hebben hem laten keuren.
Klinische keuring prima!
Röntgenologisch niet goed. Artrose rechts voor met 2 losse fragmenten in de kogel.
Een zee van tranen bij onze dochter. Maar wij hebben besloten het niet aan te durven.
Ik hoop dat je dit verteld is , want het zou vreselijk zijn als deze lieve en schitterende pony te zwaar belast wordt.
Het keuringsrapport en de foto's zijn ter inzage beschikbaar.
!
lesilla schreef:Hopelijk heeft ts ook rx gecontroleert en was er niks aan de hand. Anders zou het maar naar zijn

McEnlo schreef:Gefeliciteerd met de aankoop van Charlie Brown!
Klinische keuring prima!
Röntgenologisch niet goed. Artrose rechts voor met 2 losse fragmenten in de kogel.
Een zee van tranen bij onze dochter. Maar wij hebben besloten het niet aan te durven.
Ik hoop dat je dit verteld is , want het zou vreselijk zijn als deze lieve en schitterende pony te zwaar belast wordt.

mickydo schreef:McEnlo schreef:Gefeliciteerd met de aankoop van Charlie Brown!
Klinische keuring prima!
GinnyBanshee schreef:Manon weet hier van, niks aan de hand. Pony heeft nooit wat gehad zoals iedereen hier op bokt weet, nooit kreupel, nooit een dik been, het slaat gewoon nergens op. Beetje jammer dat die mensen het niet kunnen hebben, had ze anders ingeschat. We hadden nooit van zijn OCD geweten als er geen fotos waren gemaakt en we gaan er vanuit dat t ook zo zal blijven. Chipjes hoef je nooit wat van te merken, maar goed bokt zal een hele mening hier over hebben vandaar dat manon het waarschijnlijk niet in de topic wilden zetten. Dus vind nu meer sneu voor haar eigenlijk. Maar zo denken die mensen weer niet. bah!