Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Active schreef:Vjestagirl schreef:Op basis van welke overtreding precies?
Geen verantwoordelijkheid hebben en geen gebruik maken van het gezonde verstand.
Paintless schreef:F_Orumster schreef:Met verschil dat als ik een kat voor mijn wielen rijdt ik daaroverheen kan rijden zonder gevolgen voor mij.
Dit geldt niet met honden en paarden. Maw, grotere gevolgen.
als je bewust over MIJN kat heen rijdt.. merk je wel degelijk de gevolgen. die doen even zeer als het hartenzeer wat mij aangedaan wordt als iemand bewust over mijn kat heen rijd.
als dader dan zo laf is plaats van misdrijf te verlaten, tja, dan rest mij niets anders dan mijn schatje te begraven en te treuren over mijn verlies.. dus dit raakt kant nog wal wat je daar zegt.
Vjestagirl schreef:Active schreef:Je had van mij een enorme boete aan je kont gehad!
Op basis van welke overtreding precies?
spicegirl schreef:van mij had je een flinke boete gekregen ; voor het in gevaar brengen van je medemens. als je denkt dat je paard nooit zou kunnen schrikken,mag je zelf ook niet loslopen. en nee, een touwtje houd het niet ALTIJD tegen,maar wel vaak.
in die kwestie is een stuur aan een auto ook van geen nut, als je in een slip (b.v.aquaplanning) raakt, heeft sturen ook geen nut meer..en zo kunnen we ff doorgaan.
onverantwoordelijk..![]()
hij zou maar een kinderwagen omver lopen. wat zeg je dan : doetie anders nooit.... ?
Caira schreef:Èn dan doe je braaf een hoofdstel in, en dan val je eraf en dan loopt je paard ook los. Alsjeblieft zeg, ongelukken kunnen altijd gebeuren, zowel met een paard, hond, auto of cavia. Ik denk dat er ook een groot verschil is in hoe TS en ik met onze paarden omgaan en hoe sommige anderen dat doen. Dus voor ons zijn dit soort dingen doodnormaal, terwijl anderen zich dit niet voor kunnen stellen. Nu zijn onze paarden ws ook iets makker dan de gemiddelde kwpner.
Paintless schreef:Caira schreef:Èn dan doe je braaf een hoofdstel in, en dan val je eraf en dan loopt je paard ook los. Alsjeblieft zeg, ongelukken kunnen altijd gebeuren, zowel met een paard, hond, auto of cavia. Ik denk dat er ook een groot verschil is in hoe TS en ik met onze paarden omgaan en hoe sommige anderen dat doen. Dus voor ons zijn dit soort dingen doodnormaal, terwijl anderen zich dit niet voor kunnen stellen. Nu zijn onze paarden ws ook iets makker dan de gemiddelde kwpner.
cavia![]()
Paintless schreef:nee veels te gevaarlijk.. straks stoot ie een paddestoel om en is paulus zijn huisje kwijt
F_Orumster schreef:Ik geloof daar ook wel in, ik heb wel een indruk van jou zo van het forum.
En er zijn 100en pennymeisjes die buiten lopen en het lijntje er voor de sier tussen zit zodra paardje zin heeft zijn eigen pad te trekken.
Maar, de agent kan dat niet ruiken en ansich heeft ie wel gelijk puur naar de kwestie kijkend.
Daarnaast snap ik wel dat jij denkt wat heb ik nou aan mn klomp.
Paintless schreef:tja, we kunnen er gelukkig nog over heen rijden. voelt niemand.. behalve het baasje, maar ja, moet die hem maar niet los laten
Caira schreef:Maar terug naar het onderwerp, ik snap TS helemaal, maar ik doe dat soort dingen ook dagelijks, ik ben niet anders gewend, maar ja, ik rijd ook zo buiten:
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 8172_n.jpg
Deze is een uurtje geleden genomen, en ook dit vinden veel mensen niet normaal.
En idd alle pennymeisjes aan roze halstertouwtjes houden