misschien dat je er op een kliniek achter gaat komen waarom ze om te beginnen al zo mager was.eet ze haar hooi wel als jij niet bij haar bent?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Eet wss ook wat makkelijker voor haar.
Ik hoop zó dat Noortje het veulen kwijtgeraakt is tijdens de dracht. Al ben ik natuurlijk ook wel benieuwd naar het veulen, als het wel geboren is.
Het kost een hoop moeite en ook geld... Ze word sinds een jaar verdoofd behandeld voor haar tanden door de dierenarts en dat is steeds 200 euro, elk half jaar. Maar ze is het allemaal waard, heb geen seconde spijt gehad dat ik har gekocht heb. In April had ik er bijna een shetlanderhengst met onderbeet bij... Maar heb er na Noortje al 3 pony's bij, waarvan nog een zorgenkindje, dus het is een keertje tijd om er niet meer te nemen, helaas.

Punz schreef:Wat ik nu zo heerlijk van je vind Daphne: dat het juist deze pony is, met toch gewoon een probleem gebit, wat ook haar uiterlijk bepaald, die jouw hart steelt, en waar je voor gáát. Vind ik echt geweldig, het zegt iets over jou als méns, waar je trots op mag zijn! Deze pony kon geen betere plek krijgen denk ik zo!

Ik zal een foto van haar meeposten.
Hebben jullie misschien nog suggesties waar ik het beste kan zoeken voor Shets? Jullie kunnen me ook altijd bellen op XXX

En als ze zo doorgaat dan denk ik dat ik nog wel een heel aantal jaren van haar mag genieten.