Ja, dan gaan ze wijzen en fluisteren en hoor je het woordje 'Bokt' en 'die ken ik'. Maar dan durven ze nooit op je af te stappen. En het Boktteam is ook altijd eng!
Het Boktteam is ook heel eng, vooral Bart en Eline Misschien dit jaar een voorstelrondje houden in de lounge
Stonden er niet rondom de Lounge een aantal otto's met keurmerken van sommige BB'ers? Bekende Bokkers ja?
Bellatrix schreef:Eline gooit gewoon expres cola over je heen als ze je (zogenaamd) niet mag. Zeg eeeuuh.. Denk maar niet dat ik nu nog naar de bokt lounge durf hoor!
Jinte schreef:Bellatrix schreef:Eline gooit gewoon expres cola over je heen als ze je (zogenaamd) niet mag. Zeg eeeuuh.. Denk maar niet dat ik nu nog naar de bokt lounge durf hoor! Nee, het was een ongelukje. Eline is tof!
hoooi!!!! ik meld me weer was bijna in shock toen ik een slotje zag maar toen bedacht ik me dat het topic wel eens vol zou kunnen zijn
Haha, we hebben gewoon teveel gepost Volgensmij is dit het eerste jaar dat het HE topic een deel 2 krijgt
Bellatrix schreef:Oh....dan weet ik niet of ik wel in de Bokt lounge durf als zij een praatje houdt hoor... *bibbert*ja daarom moet ik dus mee.....als afleidings manouvre