Thanks Enneh, ik ben trots, zuinig en super blij met hem hoor, ben maar niet bang! Tis zo'n geweldig dier pelousa schreef:Oeeeh knap beest!Deed jij niet mee aan holland's got talent met je fries? Jup, zie mijn avatar hoewel ik die straks even verander ivm horse event
Oooooh wat is ie gaaf Daniëlle!! WOW!!!Prachtig dier, ook erg leuk om te zien hoe hij samen met Jauke al VD kan .
radiostar schreef:Mooi beest!Zegt de film 'Spirit' je iets..?Precies, ik dacht gelijk aan Spirit!Wat een gaaf beest, wow!
Wat een onwijs gaaf ding zeg!!! ik ben verliefd! hihiDie kleur is ook echt prachtig, komt ook heel mooi uit zo op de foto's. Gaaf!!En jij bent wel een geluksvogel met je mooie paarden ik heb gelukkig afgelopen weekend op HE even bij Jauke mogen kwijlen hahaleukleukleuk!
WOWJullie zijn echt een super combinatie Kijk altijd met volle bewondering naar jullie topics Heel veel plezier met je super paardjes
Die vier hoge, zwarte benen doen het voor mij echt, die maken het af! Wat een prachtig dier zeg! Z'n kleur komt mooi uit op de foto's, gaaf.
Jammer dat ik Llevado heb gemist op HE..echt een mooiert..heb zaterdag gelukkig wel even foto's kunnen maken van Jauke toen je net de longeercirkel uit kwam...toen stond er klein meisje met hem te knuffelen
Mijn hemel wat een beeldschoon paard.. Ben gewoon stik jaloers, niet alleen een Fries maar ook dit prachtbeest, jeetje.