Diamant van Twenterand 10 en 11 september

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 16:56

Gefeliciteerd allemaal met de punten!

Vandaag ging het eigenlijk net zo bagger als gisteren :') Echt gespannen en was meer bezig met haar binnen de baan houden dan met rijden zeg maar :P Ze maakte zich weer zo sterk als gisteren trouwens. Maar vandaag toch nog 175 en 180 :). Dus ons eerste cc toch nog 2 wp gereden! Oja en toen we weg wouden rijden, kwamen we er achter dat een band lek was van de trailer -_-' Me vader eerst half uur naar huis om reserve band op te halen en weer een half uur terug.

Dus Rianne en Britt vandaar geen foto's gemaakt van jullie kür :P.

TICKELS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 17:11

Gisteren en vandaag ook meegereden.
Terrein lag er goed bij, de 1e Z ring was wel wat spannend door de waaiende spandoeken die langs de ring bevestigd waren.....

Helaas waren ze vandaag van de prijzencommissie niet zo heel slim, lees dom }:0 ! Er waren nog 2 Z combinaties die moesten starten en ik zat midden in mijn proef toen ze NAAST de Z ring BUITEN de prijzen gingen uitrijken :o? !
Nu was die van mij best heel braaf maar dat bedenk je toch niet, ze hadden best nog wel even de 2 proeven kunnen wachten, was wel zo eerlijk geweest.....

Maar goed, positief bekeken, mijn topper <3 is nu dus ook applaus-proof!

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 18:43

Ik ben er ook weer. M'n kur voor de 1e keer helemaal niet ontevreden, had 57% (bij de 1 60%, bij de ander 54% dus beetje raar dat grote verschil) Maargoed maakt niet uit ik heb genoten.
Dressuurproeven gingen fijn en was zelf tevreden, helaas een teleurstellende 178 en 176 punten.

Gwen: Pff dat is balen zeg!!

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 19:31

Jammer Rianne van je punten! Maar de muziek was ook leuk :P Dat is het enige wat ik hoorde haha :P

pros_zero

Re: Diamant van Twenterand 10 en 11 september

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-11 19:57

zow, we zijn er ook weer, hele week druk geweest, morgen nog opruimen, en dan op naar volgend jaar! ;)

mochten er nog dingen zijn, positief, of verbeterpunten, dan horen we het graag, kunnen we meenemen naar volgend jaar ;)

DAAHN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 20:18

Helaas waren ze vandaag van de prijzencommissie niet zo heel slim, lees dom }:0 ! Er waren nog 2 Z combinaties die moesten starten en ik zat midden in mijn proef toen ze NAAST de Z ring BUITEN de prijzen gingen uitrijken :o? !
Nu was die van mij best heel braaf maar dat bedenk je toch niet, ze hadden best nog wel even de 2 proeven kunnen wachten, was wel zo eerlijk geweest.....

----

Geluid was inderdaad aardig hard v.d prijsuitreiking, door de omroeper werd geconstanteerd dat er geen problemen in de ring waren hierdoor .

Helaas lukt het niet om iedereen tevreden te houden, ben ik inmiddels achter.
Wél snelle uitreiking, dan weer andere op/aanmerkingen .

Iedereen bedankt voor de deelname, uitslagen staan sinds gisteren & vandaag online!

DAAHN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 20:18

Citaat:
----

Geluid was inderdaad aardig hard v.d prijsuitreiking, door de omroeper werd geconstanteerd dat er geen problemen in de ring waren hierdoor .

Helaas lukt het niet om iedereen tevreden te houden, ben ik inmiddels achter.
Wél snelle uitreiking, dan weer andere op/aanmerkingen .

Iedereen bedankt voor de deelname, uitslagen staan sinds gisteren & vandaag online![/quote]

Rascha

Woonplaats: Equi-N-icE, hèt koelprodukt voor paarden en hun benen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 20:21

Zo ook ik ben weer thuis...
Jammer dat het concours zo weinig publiek op de been heeft gebracht...
Ik had echt gehoopt dat er meer toeschouwers zouden komen... De foto stand, de ruitersportstand en mijn eigen stand hadden niet veel aanloop helaas!! Best jammer, want er gaat veel organisatie aan vooraf, en dan lijkt mij (ook voor kantine omzet) dat het best leuk is, als er meer volk kan genieten van de paardjes... Inderdaad is het altijd moeilijk om iedereen tevreden te houden...
Maar ik hoop dat ik volgend jaar weer van de partij mag zijn, want ik heb het erg leuk gevonden!!

BrittOllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 20:23

Ja op de jury in ring 3 bij pony's ,maarja dat is niks van jullie verder :P
Verder vond ik bi de prijsuitreikingen de opmerkingen van de vrouw die ze uitreikte nogal overbodig en soms genant :P
maarja alles snel top hoor :D

mn kur begon nogal gespannen, mensen kinderen wat had mn moeder een verhaal ingevuld :') had hem nog nooit zo lang gehoord :')
naja had 63,17% en was daarmee echt zooo verrast en onwijs blij
helaas die Z combi net 64, nog wat% maarja, iig gewonnen van de M dan maar.

proeven gingen eigenlijk beter, daar kreeg ik 165 en 179
vond het eerlijk gezegt heel onterecht, had een instructrice mee en een jury stond toevallig te kijken en die vonden het allemaal wp waardig dus...?
beetje aso bij die 179, ik reeed de goede proef, maar die jury zat nog bij de M1 dus roep dat ik verkeer rijd. kon ik weer opnieuw beginnen :=

wel balen, vond het zeker 2 wp waard.. dus ben met dit concour niks opsgeschoten maarja :')

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 20:25

De ruitersportstand is me eerlijk gezegd niet eens opgevallen :o, foto's heb ik ook niet gezien. Wanneer komen ze op de website te staan?

De rest ook gefeliciteerd met de punten.

pros_zero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-11 20:27

ruitersportstand stond er alleen zondag ;)

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 20:28

Oh vandaar haha, dan kun je ook lang zoeken :+.

Rascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 20:32

De standhouders (waaronder ik dus, hihi) stonden in de binnenmanege.. Idd de ruitersport was er gisteren niet... ... Maakt niet uit, ik had echt verwacht dat het net als in het westen van het land, waar ik woon, dus een heel gezellig en druk bezocht evenement zou kunnen worden... Op die manier lift de horeca ook nog iets mee wat ook altijd lekker is voor de vereniging....

BrittOllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 20:44

bij de kur was het wel druk, was nog voor een prijsuitreiking, voor de rest was het idd vrij rustig, maar t weer zat ook niet helemaal mee

pros_zero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-11 20:47

we hebben het in een aantal kranten gezet, komen hoofdzakelijk meer familieleden enz kijken van de deelnemers dan buitenstaanders, als het meer bekendheid krijgt zal er ook wel weer meer mensen komen :)

Rascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 20:58

Het evenement is toch nog vrij jong, had ik begrepen?!
Dan zal het met de jaren best nog wel groeien tot een hele grote bekendheid!!

pros_zero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-11 21:06

ja dit was het 3e jaar dat we het organiseren, springen organiseren we ook onder deze naam

Rascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 21:14

Ok, nou als het mag, kom ik graag volgend jaar weer!!

pros_zero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-11 21:15

tuurlijk! :)

paardenmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 22:10

Hier ging het vandaag wat minder.
Eerste proef veel te mat en ingehouden, 171 punt.
Tweede proef had hij met rechtergalop aanspringen zoiets van 'heeeee die andere baan lijkt me ook wel gezellig om in te lopen!'. Hij gaf dus een flinke bok en vloog me de baan uit :+ galopgedeelte heeft hij verder ook helemaal niet laten zien (erg ingehouden en gespannen) en dus kwamen we uit op een puntentotaal van maar liefst 156 punt :=
Gelukkig mocht ik van de jury het galopgedeelte even overdoen (niet voor punten natuurlijk) zodat hij er nog wel wat van zou leren. Die keer deed hij het natuurlijk foutloos en was er niks aan het handje. Wat een portret.
Maar het concours was super! Zag er mooi uit en was super geregeld allemaal. Dus hopelijk kunnen wij volgend jaar ook weer van de partij zijn en dan met wat betere resultaten op het eind:)

pros_zero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-11 08:37

dan heb ik je wel zien rijden,
mooi paard heb je!

sjimmie06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 08:52

Wij zijn er ook geweest. Ik vond het terrein echt goed na al die regen die gevallen was in die week. En wel eens leuk om in een aangeklede ring terijden. Was voor onze pony een goede oefening. Mijn zoontje was nog 2e in de Z1. De 1e proef wel laage punten. Hier nog een leuke foto die we gekocht hebben in de foto stand. We komen volgend jaar weer.
Afbeelding

pros_zero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-11 09:10

mooie foto!

pros_zero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-11 11:07

paardenmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 12:57

Thanks pros_zero! :)