Bedankt allemaal. Ik ga ook een mooie foto van haar op canvas af laten drukken. Alleen weet nog niet of ik het mooier vind als ze alleen op de foto staat of wij samen.
Hej cath, Hele mooie foto's heb je kunnen maken zeg.. Fijn dat ze zo rustig heen is gegaan. Waarschijnlijk is ze je heel dankbaar. Zoals eerder gezegd, je kunt zien dat jullie een band hebben met elkaar. Heel veel sterkte nog met alles, het lijkt me vreselijk moeilijk en leeg..
krijg beetje tranen in mijn ogen van de foto`s. Wat een band hebben jullie zeg! Maar ik zie ook heel duidelijk de pijn in haar ogen. Het is helaas beter voor haar zo.....Het was een pracht paard zo te zien en denk maar zo ze is nu een star in heaven! Heel veel sterkte met het verwerken
Bedankt voor de lieve reacties. Ik heb nog steeds niet besloten welke foto ik op canvas af laat drukken. Wil vandaag een keuze maken. Ik maak iig van de detail foto's een mooie collage.
leoenpat
Geplaatst: 09-09-11 15:16
Ik heb meegelezen en heb een brok in mijn keel. De band en liefde die jullie uitstralen spatten van het beeldsscherm af. Ook de pijn kun je aflezen aan haar ogen. Ze lijdt en je had geen andere keuze kunnen maken dan die je hebt gemaakt. Ze zal je vanaf de groene weides dankbaar zijn dat je haar verdere pijn hebt bespaard.
Koester al die mooie herinnereingen want die neemt niemand je meer af.