Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
avalonnancy schreef:dank je wel ajescaja ik wil haar het liefst gewoon terugkopen en dan zelf voorzien in een oude dag voorziening.
dan heb ik de zekerheid dat ze alleen maar op de wei hoeft te staan en haar buikje vol te eten.
Vala schreef:De TS is niet haar huidige eigenaar dus zij is nu eenmaal niet in de positie nu iets te gaan regelen voor het dier, dat moet de eigenaar doen.
fargo schreef:Pfff wat naar dat "die goede kennis" toch niet zo betrouwbaar bleek als in eerste instantie gedacht.
fargo schreef:Pfff wat naar dat "die goede kennis" toch niet zo betrouwbaar bleek als in eerste instantie gedacht. Want ze is er toch weer mee aan de slag gegaan en nam dus de medische geschiedenis van het paard niet voor waar aan. En dan ook nog op MP in eerste instantie in plaats van terugmelden aan de TS dat ze haar wil verkopen. Jammer genoeg ging het dus precies zoals in je foutste dromen zou denken. Met mooie en talentvolle paarden loop je dat risico denk ik altijd wel, dat mensen toch denken ach met wat rust etc etc kan ze vast toch wel weer aan de slag. Maar zo te lezen zijn de blessures echt ernstig![]()
Fijn dat je nu wel weer contact hebt en dat ze niet meer bereden wordt en dat er samen naar oplossing wordt gekeken. Ik weet niet of je de merrie er blij mee maakt om haar in leven te laten terwijl ze toch niet veel meer aan het werk kan. Bij energieke en gevoelige paarden werkt dat vaak niet. Wat lees je trouwens tegenwoordig vaak over artrose en beschadigingen in de hals, brrrrrr