HTC (Hippisch Talenten Centrum) selecties 2011

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 11:17

XMaaiike schreef:
ik ga niet nog een jaar bij htc, ben geselecteerd voor rabotalentenplan :)

beter toch.

Gefeliciteerd

stoplicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 18:46

xLoki schreef:
Meisje waar ik mee reed in Ederveen is ook geselecteerd.
Vond het wel een beetje apart, want haar pony liep kreupel..
Nou, ik wil niet heel veel zeggen, maar toevallig weet ik het een en ander van de mensen (en dan met name die mevrouw) die jullie hebben beoordeeld, en ik kan je garanderen dat die het wel hadden gezien als die pony echt kreupel had gelopen.. :=

xLoki

Re: HTC (Hippisch Talenten Centrum) selecties 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 19:27

Degene die beoordeelde zei het zelf en de andere ook. ;)
Maar verder ga ik er niet op in. :)

chico_lama

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 09:50

ik ben nu in oudkarspel hihi heb speingen afgezegd ga met 1 paard dressuren. ben benieuwd hij is 3 maand o.h.z. hihi
heb al 3 jaar springen gedaan :p

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 12:46

chico_lama schreef:
ik ben nu in oudkarspel hihi heb speingen afgezegd ga met 1 paard dressuren. ben benieuwd hij is 3 maand o.h.z. hihi

De combinatie moet toch L zijn?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 17:25

yvonnedv schreef:
chico_lama schreef:

De combinatie moet toch L zijn?

Startgerechtigd. Nicole die mag meteen L starten dus dan maakt het niet uit.
Ik kan ook komen met een paard wat bij wijze van spreken een week ohz is, gewoon dankzij eerdere prestaties.

annelotten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 17:38

op de site staat L geklasseerd, dit is toch mét winstpunten?

chico_lama

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 20:09

ik ben wel geselecteerd.
paard is 3 maanden onder het zadel heb zelf al hoger dress gereden en ZZ gesprongen.
heb met dit paard 3 wedstrijden gestart en meerdere keren boven de 200 punte gehaald in de B heb me punten voor L in 3 wedstrijden gereden. zodoende dat ik wel mee mocht rijden, en als ik 1x l1 zou starten haal ik ook zo wp. maar ik vind het paard nog te jong mag toch pas in april naar de m1 dus waarom zou ik haasten ga 1 nov. l1 starten en in februari l2 zo is de planning.
zou nu inprenciepe ook l2 mee kunnen en mogen rijden als ik dit zou willen.

en ze willen niet beginnende ruiters hebben.
en aangezien ze me al wel goed vonden rijden, mocht ik dus mee rijden met selectie.
ik ben zelf gevraagd door bestuur om mee te rijden.
bij het htc zitten ze niet te wachten op eeuwige B ruiters denk ik.. of mensen die net aan wp in b kunnen halen zodoende hebben ze gewoon minimum eis L1 gezet met wp.

__Jojo__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 23:09

Ik zat maandagavond in de tweede groep en ik ben ook geselecteerd! Is de eerste keer dat ik hieraan mee doe en kreeg tijdens de selectie best pittig commentaar, dus had het totaal niet verwacht!
(Ik heb nog naar de andere groepjes gekeken, maar heb geen kreupele pony gezien.)

Armanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 15:25

Ik heb net opeens een brief van HTC in combinatie met nog wat thuis gestuurd gekregen! Ik wordt uitgenodigd voor een selectiedag in Deurne! Dit is alleen voor mensen die M1 of hoger dressuur rijden of L en hoger springen!
Daarbij kun je een wildcard krijgen voor het rabobank talenteplan!

Dit staat me eerlijk gezegd meer aan dat het HTC in dit topic. weten jullie hier misschien meer over?

chico_lama

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 18:42

janouke schreef:
Ik heb net opeens een brief van HTC in combinatie met nog wat thuis gestuurd gekregen! Ik wordt uitgenodigd voor een selectiedag in Deurne! Dit is alleen voor mensen die M1 of hoger dressuur rijden of L en hoger springen!

Dit staat me eerlijk gezegd meer aan dat het HTC in dit topic. weten jullie hier misschien meer over?

ja klopt volgens mij mogen de instructeurs combinaties door sturen naar rabotalentendag.
dat was paar jaar terug ook zo bij ons.

wij hadden gister voorlichting en toen vertelde ze ook van die gene die door gaan met de rabotrainingen dat daar groot aantal vanuit het htc komen.
dat is ook de opzet van het htc om je te begeleiden naar hoger nivo en dan als doel dat je naar rabobanktalenplan gaat.
ook krijg je aantal excursies/ lezingen en clinic's van bijv. eric van der vleuten enzo.
sommige combinaties mogen ook op outdoor gelderland en etc. starten. dus opzich is het niet heel verkeerd.

ik vind het vooral leuk dat je nu in een groepje traind en toch meer met elkaar praat en ook op wedstrijden weer tegen komt.
op een gegeven moment word je beetje zn eenling tuurlijk spreek je altijd mensen maar die zie je alleen op wedstrijd.
maar in het Z en ZZ bij ons zijn daar nooit zoveel ''jongeren'' en zo kom je toch sneler met elkaar in aanraking.

ik ga trouwens springen en dressuren *\o/*

Armanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 21:43

Maar dit is wat anders dan waar de HTC waar jullie het in dit topic over hebben ofniet? Want dit is voor M1 en hoger?

En weten jullie misschien ook wie de trainers zijn? Want daar zit pap nu nog een beetje over te dubben, want moeten natuurlijk wel fijne/goede trainers zijn!

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 22:22

volgens mij kan je hier meer info vinden
http://www.knhs.nl/news.asp?pCatID=229& ... le=11&men=

dit lijstje trainers kom ik tegen

2010/2011

Coby van Baalen
Marlies van Baalen
Bart Bax
Seth Boschman
Adelinde Cornelissen
Theo Hanzon
Mischa Koot
Christa Laarakkers
Yessin Rahmouni
Imke Schellekens
Jenny Schreven
Alex van Silfhout
Diederik van Silfhout
Nicole Werner

Niet de minsten dus

Armanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 22:30

Jha maar dat zijn volges mij die van de rabobanktalenteplan! Maar weet het niet zeker! Anders zijn het zeker niet de minsten nee!!

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 22:48

even wat citaten

Citaat:
veau 3: Beloften

Alle ruiters en amazones tot 20 jaar die tijdens de Rabo Talentendagen worden geselecteerd voor de Rabo Regiotrainingen, hebben voor een jaar de Belofte status. Klik op de links voor meer informatie over de Rabo Talentendagen en de Rabo Regiotrainingen.

De Belofte status is tevens aan te vragen door ruiters/amazones die uitkomen in de hoogste landelijke klasse en drie of meer actieve startkaarten hebben. Indien de aanvraag gehonoreerd wordt, is de status geldig voor een jaar. Ruiters/amazones die na aanvraag een Belofte status hebben gekregen, komen niet per definitie in aanmerking voor de Rabo Regiotrainingen. Hiervoor moet hij/zij tijdens de Rabo Talentendagen worden geselecteerd.

Als ik dan op regiotrainningen klik krijg ik dit

Citaat:
Rabo Regiotrainingen
22 september 2010

Op dinsdag 30 en woensdag 31 augustus j.l. hebben de Rabo Talentendagen 2011 plaatsgevonden. Binnenkort zijn onderstaand zijn de lijsten te downloaden van combinaties die zich hebben geselecteerd voor de Rabo Regtiotrainingen 2011/2012. Tevens zijn lijsten te downloaden van trainers/ruiters die de afgelopen seizoenen Rabo Regiotrainingen hebben verzorgd.

De deelnemers aan de Rabo Regiotrainingen hebben inmiddels deelgenomen aan zgn. terugkomdagen. Een deel van hen is tijdens de terugkomdagen geselecteerd voor de Rabo Regiotrainingen 2011/2012.

Meer weten?
Neem contact op met de KNHS; tel 0577 - 40 83 78 of mail naar rabotalentenplan@knhs.nl

en daaronder staan een aantal links en als je daarop klikt krijg je het bovenstaande lijstje.

Ik zeg DOEN :j

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 22:54

Onze dochter krijgt maandag privéles van Laura Zwart, als het niet via het HTC kan dan doen we het toch zo.

XMaaiike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 09:40

de rabodagen dit jaar zijn al geweest, dus is het niet zo dat als je bij htc gaat, je evt. een wildcard volgend jaar kan krijgen?! dit is namelijk wel zo,
anders vindt ik het maar een raar verhaal want voor de rabodagen zul je echt Z1 moeten zijn ;)

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 17:24

janouke schreef:

ik heb ook een brief van helicon deurne gekregen dat ik mee mag doen aan een selctiedag, en volgensmij is dat niet dat je dan in het rabotalentenplan zit toch? want ik rijd met een 5 jarige pony M1 dressuur en voor het talentenplan moet je idd. Z rijden volgensmij.
maar in de brief stond inderdaad dat je een wildcard voor de talentendag kunt winnen? maar ik hoop dat ik mee kan en mag doen van mijn moeder en dan porberen de selectie zo goed mogelijk te rijden natuurlijk ja!

CCindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 17:49

Ik heb net als vorig jaar weer een brief gekregen. Toen was ik M2, nu Z2. Vorig jaar mocht ik niet meedoen want zou allemaal teveel geld kosten en je zou er niks aan hebben, volgens mijn ouders. Nu word ik in november 18, dus ik snap niet waarom dat TTC nog zou kunnen, trainingen zijn namelijk tm april en ik mag maar wedstrijden rijden met mn pony tm december..

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 17:52

aah das wel jammer cindy

chico_lama

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 17:59

ik kan iemand die heeft rabo dag ook mee gereden terwijl ze m2 dressuur is:P ze is der via der instructeur bij gekomen (die mogen blijkbaar ook wildkarts geven) en ze is ook geselecteerd voor de rabotrainingen.

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 18:31

ja bij ons in de kring ook, op de regiokamp. zouden ze kijken wie door mochten, maar voor de kampioenschappen was alles al besloten, en iemand had op de regiokamp. nog niet een 63 % gereden maar had van tevoren van haar instructrice al een uitnodiging gekregen :+

Armanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 11:36

Ik heb morge TTC, maar moet je dan wedstrijdkleding aan?

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 08:11

janouke schreef:
Ik heb morge TTC, maar moet je dan wedstrijdkleding aan?

Ik zag je ook bij htc op de lijst staan, ben je daar ook geweest?
Ik heb gister bij htc regio zuid meegedaan en vond wel dat het goed ging.
Ik hoor Hier dingen dat ook lesgevers soms niet zo goed zijn toch?
Maar dat ligt dan denk uk ook aan je regio,want ik had pieter kersten als lesgever, en die vind ik toch zeker niet de minste! Maarja en nu afwachten tot zaterdag :+

Armanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 10:14

Huh? Ik heb geen antwoord meer gekerege van HTC??? En stond dus wel op de lijst?

Ben naar TTC gegaan, en kreeg les van Joyce lenearts!!!