XMaaiike schreef:ik ga niet nog een jaar bij htc, ben geselecteerd voor rabotalentenplan
beter toch.
Gefeliciteerd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xLoki schreef:Nou, ik wil niet heel veel zeggen, maar toevallig weet ik het een en ander van de mensen (en dan met name die mevrouw) die jullie hebben beoordeeld, en ik kan je garanderen dat die het wel hadden gezien als die pony echt kreupel had gelopen..Meisje waar ik mee reed in Ederveen is ook geselecteerd.
Vond het wel een beetje apart, want haar pony liep kreupel..

yvonnedv schreef:chico_lama schreef:ik ben nu in oudkarspel hihi heb speingen afgezegd ga met 1 paard dressuren. ben benieuwd hij is 3 maand o.h.z. hihi
heb al 3 jaar springen gedaan :p
De combinatie moet toch L zijn?
janouke schreef:Ik heb net opeens een brief van HTC in combinatie met nog wat thuis gestuurd gekregen! Ik wordt uitgenodigd voor een selectiedag in Deurne! Dit is alleen voor mensen die M1 of hoger dressuur rijden of L en hoger springen!
Daarbij kun je een wildcard krijgen voor het rabobank talenteplan!
Dit staat me eerlijk gezegd meer aan dat het HTC in dit topic. weten jullie hier misschien meer over?
Citaat:veau 3: Beloften
Alle ruiters en amazones tot 20 jaar die tijdens de Rabo Talentendagen worden geselecteerd voor de Rabo Regiotrainingen, hebben voor een jaar de Belofte status. Klik op de links voor meer informatie over de Rabo Talentendagen en de Rabo Regiotrainingen.
De Belofte status is tevens aan te vragen door ruiters/amazones die uitkomen in de hoogste landelijke klasse en drie of meer actieve startkaarten hebben. Indien de aanvraag gehonoreerd wordt, is de status geldig voor een jaar. Ruiters/amazones die na aanvraag een Belofte status hebben gekregen, komen niet per definitie in aanmerking voor de Rabo Regiotrainingen. Hiervoor moet hij/zij tijdens de Rabo Talentendagen worden geselecteerd.
Citaat:Rabo Regiotrainingen
22 september 2010
Op dinsdag 30 en woensdag 31 augustus j.l. hebben de Rabo Talentendagen 2011 plaatsgevonden. Binnenkort zijn onderstaand zijn de lijsten te downloaden van combinaties die zich hebben geselecteerd voor de Rabo Regtiotrainingen 2011/2012. Tevens zijn lijsten te downloaden van trainers/ruiters die de afgelopen seizoenen Rabo Regiotrainingen hebben verzorgd.
De deelnemers aan de Rabo Regiotrainingen hebben inmiddels deelgenomen aan zgn. terugkomdagen. Een deel van hen is tijdens de terugkomdagen geselecteerd voor de Rabo Regiotrainingen 2011/2012.
Meer weten?
Neem contact op met de KNHS; tel 0577 - 40 83 78 of mail naar rabotalentenplan@knhs.nl
janouke schreef:Ik heb net opeens een brief van HTC in combinatie met nog wat thuis gestuurd gekregen! Ik wordt uitgenodigd voor een selectiedag in Deurne! Dit is alleen voor mensen die M1 of hoger dressuur rijden of L en hoger springen!
Daarbij kun je een wildcard krijgen voor het rabobank talenteplan!
Dit staat me eerlijk gezegd meer aan dat het HTC in dit topic. weten jullie hier misschien meer over?
janouke schreef:Ik heb morge TTC, maar moet je dan wedstrijdkleding aan?