Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
boyar schreef:Hey Paulien!!
Wat ontzettend gaaf dat je aan het starten bent, stoer hoor!!
Volgende keer jezelf groot maken en trots zijn op je haf en jezelf laat iedereen maar zien dat je eraan komt!!!
Gr Yvonne (van Lis Hartel, vriendin van Marleen)
Lusitano schreef:Hier ook een diepe buiging voor jouw lef en doorzettingsvermogen.
Ondanks het feit dat je wat naar voren kiept vind ik je een rustige hand hebben en het totaalbeeld erg vriendelijk. Je pony lijkt het in ieder geval allemaal prima te vinden!
Leuk!
Sybriich schreef:Wauw, wat super dat je dat aandurfde!
Echt respect.
ook van plan om meerdere wedstrijden te gaan rijden?
Leuke pony en inderdaad met de punten die je zelf al noemde komt het helemaal goed!
valyzja schreef:Zo zeg,
Ik vind het superknap van je dat je dit aandurft.
Waar is je bril of heb je lenzen?
Het rijden ziet er echt goed uit. Ja je zit bang op je pony, maar dat is ook niet zo gek.
Maar deze wedstrijd doet je weer wat zelfverzekerder worden.
Ik wens je nog heel veel wedstrijdplezier toe.
Ikima schreef:Ik vind het een hele prestatie hoe een slechtziend of blinde ruiter door de bak stuurt, heb er veel bewondering voor.
Zelf heb ik een vriendin die helemaal blind is en al jaren wedstrijden rijdt, met haar oude paardje is ze L2 geworden voordat die met pensioen ging en met haar nieuwe heeft ze nu een startkaart aangevraagd.
Ze rijdt ook op normale wedestrijden en heeft een caller die elke letter in de bak roept zodat de ruiter weet waar ze rijdt.
Ze doet alles zonder hulp van anderen, dus helemaal alleen opzadelen en rijden. Ook gaat ze regelmatig bosritten met een ander maken. Haar diagonalen worden rechter gereden dan bij menig ziende ruiter en ze komt altijd netjes bij de letters uit.
Ik zie dat jij dezelfde houding hebt als zij, ook iets naar voren.
Heel knap wat jullie doen en op wedstrijd komt het vast goed, zeker met zo'n hesje want dan houden de andere ruiters er extra rekening mee met losrijden.