Ik hoop ook dat hij nog lang bij mij kan blijven!@missblonda: een beetje vergelijkbaar verhaal dus, jij dan ook superveel plezier gewenst met jouw pony!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 Ik hoop ook dat hij nog lang bij mij kan blijven!
 respect 

) en ik had dus wel even een terugval momentje verwacht, maar hij doet het goed op z'n 'nieuwe' voetjes. Hij was wel not amused met de regen, maar had niet het verstand om in de schuilstal te gaan staan, dus heb hem een regendeken omgedaan. We zijn ook al in de omgeving gaan wandelen (aan de hand), en dat ging gepaard met heel veel gesnuif en dribbelen, maar hij was wel superstoer naar alle passerend verkeer, bruggen enz. En dat voor een paard wat nog nooit zonder de groep zijn stal heeft verlaten 

Bedankt voor je leuke reactie!                                                         

Maandag vertrek ik op vakantie, moet ik hem meteen twee weken missen *snif*, maar hij wordt gelukkig goed verzorgd!
 Hij heeft gewoon een heel speciaal karakter. Dat maakt hem zo al geweldig! Al was rijden met hem ook wel héél fijn.                                                         
 Echt super gewoon. Ik ben enorm blij voor je dat je eindelijk je lieverd een thuis kan geven! En dat je hem die kans hebt willen geven ook als is hij 'kapot'. Dit zal je zeker in dankbaarheid worden beloond! 
 Ik hoop dat hij nog heel wat jaartjes mee mag, lekker genieten op de wei en straks samen met je andere paard