Carmen echt supermegatof dat hij gevonden is en ik hoop dat hij snel weer jullie kant op mag! En dat jullie van alle "problemen" af zijn.... zullen we het over twee weekjes extra gaan vieren?
Ik was een stille meelezer in het vorige topic en vroeg me van de week nog af hoe het nu zou zijn. Fantastisch nieuws! Hopelijk heb je Alvaro weer snel bij huis!
Fantastisch dat jullie hem gevonden hebben. En ontzettend wijs van jullie, om de officiele weg te bewandelen. Win je nu, dan is hij ook echt altijd van jullie!!!
Hopelijk gaat het niet eeuwig duren voordat jullie zaak moet voorkomen en er beslist wordt.
Super dat het Alvaro idd was ! en dit is denk ik de beste beslissing. Hopelijk komt de rechter snel met de uitspraak en dan wel de goede en kan jij Alvaro weer lekker bij je hebben!
Wat gaaf dat hij gevonden is!!! super zeg!! Carmen nog suc6 met de rechtzaak en we duimen nog even op een goeie uitspraak en dat jullie weer lekker van elkaar mogen gaan genieten!! Hopelijk hou je ons nog even op de hoogte van de uitspraak? We zullen duimen
Whoops1
Geplaatst: 02-07-11 19:14
Wat fijn dat hij weer gevonden is!
Ik hoop dat de rechter snel uitspraak zal doen, en dat dat voor jullie positief is zodat je hem weer lekker snel bij je hebt!
Wat een enorme opluchting dat de politie zo mee gedacht heeft met jullie. Top een keer wat anders dan bekeuring uitdelen aan fietsers in de stad
Super dat bokt zo'n waardevolle aanvulling heeft geleverd met het vinden van Alvaro! Dit goede nieuws mag wat mij betreft de Quote Bokt van 2011 halen!!!!
ahw wat ongelofelijk super de top was altijd een stille mee lezen en ben super blij voor je dat hij gevonden is. Hopelijk is hij binnenkort weer in jouw handen, ik duim voor je