De allerliefste ... *ahum*

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 09:58

geniaal!! Vooral het laatste van de film..
helaas moeten er altijd mensen weer iets negatiefs over zeggen..

Ik vind het in elk geval grappig!! :j

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 09:59

Hahaha, hij doet het er ook om he :') Smicht dat 'ie er is! Dat meesleuren aan de longe, RAAP ME OP! _O-
Vind het goed dat je dit op bokt zet, zie je ook dat het niet altijd perfect gaat enzo :)
Laatst bijgewerkt door E_Nalanta op 15-06-11 10:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 10:02

Oh, MG ik lig dubbel hier haha! Dat filmpje ook, echt geweldig! +:)+

Natuurlijk is er hier en daar wel wat op aan te merken, maar humor vind ik het zeker en daar heb je het voor gepost.

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 10:03

CalvinenGino schreef:
geniaal!! Vooral het laatste van de film..
helaas moeten er altijd mensen weer iets negatiefs over zeggen..

Ik vind het in elk geval grappig!! :j

Mijn excuses, het was helemaal niet negatief bedoeld..
Ik vind het ook ontzettend grappig hoor! :)) Maar ik heb al in het ziekenhuis gelegen door een paard dat tegen mijn hoofd heeft gesteigerd met hoefijzers, ik zou niet willen dat iemand anders ook zoiets meemaakt.

MiesEnRijk

Re: De allerliefste ... *ahum*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 10:25

Wat een geweldige pony echt humor! als je het vergelijkt met mijn paard dan is mijn paard maar heel gewoontjes.. en doet toch wel bijna alles wat ik zeg! da's af en toe ook erg saai hoor. :P
ben blij als hij een keertje tegenstribbeld ofzoiets..:P

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 10:59

Geweldig!! Mijn paard gooit ook altijd de balkjes op die manier achteloos eraf... Net een peuter die nog even doorzeurt! Hahahah! En mijn oude paard trapte de plastic balken in tweeën.... Ik weet niet hoe hij wist dat het plastic was want met hout tilde meneer wel zijn voetjes op natuurlijk...

Echt prachtig filmpje!! :D

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 12:25

[***] schreef:
@ Sjors493 : dat regenbooghalster neem ik aan? :Y) Bij http://www.nickyskeet.nl ;)
Het is trouwens kapot ^) Poon vond het nodig om erop te gaan staan terwijl ik met een hindernis bezig was en deed toen eventjes z'n hoofd omhoog .. Niks speciaals, maar in z'n kaken & nek zit zoveel kracht (ook te zien in het filmpje :+ ) en daar ging het dan .. |( Heeft verder niks met de kwaliteit ofzo te maken hoor, ligt gewoon aan mijn pony :+

@ DarkDreamer : haha, dank je wel :D
Je verveelt je inderdaad nooit :Y)

@ Elixir : Ja, werkelijk :') Wel nog een heel oud type hoor, geen modern sportpony'tje zoals je ze tegenwoordig hebt ;) Misschien vandaar de verwarring :Y)

Ben nu trouwens wel nieuwsgierig naar die van jou, zag dat er niks in je profiel staat :P

die gele op foto 13\
is het deze? http://www.nickyskeet.nl/epages/0012580 ... s/bilo0012

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 12:40

IK heb niet alles gelezen, snap wel een paar bedenkingen die ik las, maar denk dat je je goed moet realiseren dat dit een samenraapsel van blunders is en ik zelf bega toch ook nog wel regelmatig blunders. Sterker nog. Daar leer ik van,.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik in een deuk lag. En volgens mij is dat ook de bedoeling ervan.
Wat is nu leuker dan andermans bloopers bekijken. Juist omdat we die allemaal begaan.

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 12:41

VivaLaVida schreef:
Dat laatste stukje, dat jij braaf die blokken overeind zet, en hij ondertussen je camera eraf gooit.. echt geweldig heb zo hard gelachen!!

Dit vond ik ook nog het mooiste eruit. Had een dikke grijns op mijn gezicht. :D

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 13:01

_O- ge-wel-dig!
Je kon me echt oprapen bij het laatste fragment uit het filmpje en waar hij jou uit beeld trekt :D

Brilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 13:15

_/-\o_ Geweldig!

Gewoon ook om je paard en jezelf kunnen lachen!
Gewoon hartstikke leuk! _O-

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 13:49

Hahaha Sabine! Dat je zo uit beeld gesleurd wordt, echt zo'n 'ehhh oeps wat gebeurd me nu?' moment :P Zou me doodlachen als mij dat zou gebeuren. Eigen onoplettendheid op zo'n moment + sterke pony met eigen wil = grappige acties :D

En die *-:) , je had er zeker stiekem je wortels bijgelegd he? Pfff dat moet je toch ook niet doen met zo'n }:0

8-)

Oja, je moet m nog wel ff leren dat als ik wijs naar achter het touwtje omdat hij zo aan de beurt is voor z'n pedicure, dat het niet betekent dat ie heel hard de andere kant op moet rennen, moet ik weer hard lopen want die rooie gaat dan ook mee, kost zoveel energie om ze weer op te halen :+

Carlijn_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 15:19

Haha, ik lig helmaal slap! :')
Je kunt toch ook niet boos worden op zo'n beest :+

Nienke96

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 15:51

Ahhhh wat een doetje!! :P Dat je hem zoveel dingen verwijt, je ziet toch duidelijk dat hij onschuldig is :Y)
Ik had alle foto's en filmpje al eens in je topics gezien, maar dat stukje dat hij expres alles omgooit blijft GEWELDIG!! _/-\o_

Edit: Vind trouwens dat mensen de lol van dít topic in moeten zien, en voor 'leiderschapscommentaar' naar elk topic appart kunnen gaan, want volgens mij heb je van elke foto en het filmpje een apart topic ;)
Laatst bijgewerkt door Nienke96 op 15-06-11 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 15:58

whahaha dat hij alles omgooit in dat filmpje! Heb ik laatst ook al is in een van je topics gezien maar blijf echt geweldig. :') zeker als hij daarna ook nog eens heel gericht naar je camera toe loopt om het om te gooien. Hij weet précies waar hij moet zijn. :=

Ziviaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 17:03

Hahahaha, geweldig!! Wat een heerlijk eigenwijs ding <3 <3 <3

Ingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 17:29

Haha :+
Vooral dat laatste stukje in je film... GEWELDIG :D

_Layco_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 17:43

Hahahah, dat hij die camera omgooit is echt geweldig :D
En die 2 laatste foto's ook :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 18:17

Wow, wat een reacties allemaal :oo Bedankt! :D
Had me voorgenomen om nog op iedereen persoonlijk te reageren, maar dat red ik niet, sorry :')

Even wat algemeen ..
Dat gele touwhalster komt van http://www.touwhalsters.nl ;)

@ Prairy : neen, denk niet dat er wortels bij lagen, al heb ik dat wel al eens ondoordacht gedaan ja _O- Maar toen vond ie ze niet :+
Was je erbij bij de hoefsmid? Denk niet dat ik het wil weten _O- Jouw rooie heeft trouwens naar mij gebokt in de weide, vond ik ook een stuk minder :+

@ Nienke96 : haha ja, volgens mij heb ik van zowat alles ook 'echte' topics gehad ja :')

@ sander_lotte : dat is een stuk minder natuurlijk, maar tegen mij steigeren (met hoefijzers) ben ik zeker van dat dit niet zou gebeuren .. Tenzij er weet ik veel wat voor omstandigheden zijn (zeg nooit nooit) maar ik zou het me echt niet kunnen indenken. Ben trouwens ook niet zo'n penny die denkt "ik ga mijn stoere pony even leren steigeren" .. en ik weet ook waarom ik dat niet doe ;)

@ Roosje1987 (en sander_lotte ) : welke foto's heb je het dan op? Die 1e foto en op het einde is echt op meters afstand (ik heb trouwens veel zoom op mijn camera), die 1e foto is 1 seconde hoofd omhoog slaan, echt puur "geluk" .. Dat van mijn hand heb ik al eens uitgelegd, die laatste foto's zijn dus ook gewoon bijna aan de andere kant van de piste (je kan er dan nog niet eens aan om hem op z'n plek te zetten :+ ) en die 2e foto lijkt héél angstaanjagend :j Kan ik me heel goed voorstellen :j En dat is op commando ... Heb er in het verleden nog zo gepost, toen kreeg ik ook te horen dat mijn pony op het punt stond om mij levend te verorberen :+ Maar ik leef nog :Y)

Mijn pony doe je geen plezier met kusjes te laten geven, die moet stoere dingen kunnen doen :Y)
En aangezien ik niet begin aan steigeren en dingen van dat soort laat ik hem maar stoer doen tijdens het ja-knikken enzo .. dan knikt dus letterlijk alles, dus ook oren & lippen :+ En dan krijg je zoiets als op foto 2 als je een beetje kan timen :+

Echt bedankt voor alle leuke reacties, is volgens mij het grootste topic ooit! :D

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 18:24

Haha, geweldig paardje :') .
Dat filmpje is ook echt heel leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 18:34

Toch ook nog even melden, kreeg via pb een geweldige reactie :')
Persoon vond ons hierop lijken, maar dan de volwassen versie:
http://www.youtube.com/watch?v=aUaP0t5IUnM

En om alles te begrijpen, kijk ook even (een stukje van) dit:
http://www.youtube.com/watch?v=DSB6YFO5Lbc

Video 1 is namelijk ook een compilatie van een lange tijd, dus dan lijkt het al snel een levensgevaarlijke rotpony ... maar dat valt hartstikke goed mee zoals je in het andere filmpje ziet .. En die van mij is nog niet eens ZO extreem vind ik :+

Trouwens, voor degene die eens willen zien hoe het nu (en dus zoals gewoonlijk :+ ) gaat:
[GVL-ITP] [***] @ longeren voor het echie! (& achteruit!) Is een topic van vorige week ...

IndiraDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 18:39

hahaha wat een geweldig dier! _O- echt ik heb dubbel gelegen met je foto's! lekker eigenwijs, heerlijk!

dodootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 19:02

Humor, ik hou er van :+

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 20:28

[***] schreef:
Wow, wat een reacties allemaal :oo Bedankt! :D
Had me voorgenomen om nog op iedereen persoonlijk te reageren, maar dat red ik niet, sorry :')

Even wat algemeen ..
Dat gele touwhalster komt van http://www.touwhalsters.nl ;)

@ Prairy : neen, denk niet dat er wortels bij lagen, al heb ik dat wel al eens ondoordacht gedaan ja _O- Maar toen vond ie ze niet :+
Was je erbij bij de hoefsmid? Denk niet dat ik het wil weten _O- Jouw rooie heeft trouwens naar mij gebokt in de weide, vond ik ook een stuk minder :+

@ Nienke96 : haha ja, volgens mij heb ik van zowat alles ook 'echte' topics gehad ja :')

@ sander_lotte : dat is een stuk minder natuurlijk, maar tegen mij steigeren (met hoefijzers) ben ik zeker van dat dit niet zou gebeuren .. Tenzij er weet ik veel wat voor omstandigheden zijn (zeg nooit nooit) maar ik zou het me echt niet kunnen indenken. Ben trouwens ook niet zo'n penny die denkt "ik ga mijn stoere pony even leren steigeren" .. en ik weet ook waarom ik dat niet doe ;)

@ Roosje1987 (en sander_lotte ) : welke foto's heb je het dan op? Die 1e foto en op het einde is echt op meters afstand (ik heb trouwens veel zoom op mijn camera), die 1e foto is 1 seconde hoofd omhoog slaan, echt puur "geluk" .. Dat van mijn hand heb ik al eens uitgelegd, die laatste foto's zijn dus ook gewoon bijna aan de andere kant van de piste (je kan er dan nog niet eens aan om hem op z'n plek te zetten :+ ) en die 2e foto lijkt héél angstaanjagend :j Kan ik me heel goed voorstellen :j En dat is op commando ... Heb er in het verleden nog zo gepost, toen kreeg ik ook te horen dat mijn pony op het punt stond om mij levend te verorberen :+ Maar ik leef nog :Y)

Mijn pony doe je geen plezier met kusjes te laten geven, die moet stoere dingen kunnen doen :Y)
En aangezien ik niet begin aan steigeren en dingen van dat soort laat ik hem maar stoer doen tijdens het ja-knikken enzo .. dan knikt dus letterlijk alles, dus ook oren & lippen :+ En dan krijg je zoiets als op foto 2 als je een beetje kan timen :+

Echt bedankt voor alle leuke reacties, is volgens mij het grootste topic ooit! :D

is het de classic, Fiador of luxe?
en ik zag bij jou dat jij er 2 ringetjes aan heb zitten, heb je dat zelf gedaan of niet?

Floid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 20:29

geweldige fotos!