helaas moeten er altijd mensen weer iets negatiefs over zeggen..
Ik vind het in elk geval grappig!!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
CalvinenGino schreef:geniaal!! Vooral het laatste van de film..
helaas moeten er altijd mensen weer iets negatiefs over zeggen..
Ik vind het in elk geval grappig!!
[***] schreef:@ Sjors493 : dat regenbooghalster neem ik aan?Bij http://www.nickyskeet.nl
Het is trouwens kapotPoon vond het nodig om erop te gaan staan terwijl ik met een hindernis bezig was en deed toen eventjes z'n hoofd omhoog .. Niks speciaals, maar in z'n kaken & nek zit zoveel kracht (ook te zien in het filmpje
) en daar ging het dan ..
Heeft verder niks met de kwaliteit ofzo te maken hoor, ligt gewoon aan mijn pony
![]()
@ DarkDreamer : haha, dank je wel
Je verveelt je inderdaad nooit
@ Elixir : Ja, werkelijkWel nog een heel oud type hoor, geen modern sportpony'tje zoals je ze tegenwoordig hebt
Misschien vandaar de verwarring
![]()
Ben nu trouwens wel nieuwsgierig naar die van jou, zag dat er niks in je profiel staat
[***] schreef:Wow, wat een reacties allemaalBedankt!
Had me voorgenomen om nog op iedereen persoonlijk te reageren, maar dat red ik niet, sorry![]()
Even wat algemeen ..
Dat gele touwhalster komt van http://www.touwhalsters.nl
@ Prairy : neen, denk niet dat er wortels bij lagen, al heb ik dat wel al eens ondoordacht gedaan jaMaar toen vond ie ze niet
Was je erbij bij de hoefsmid? Denk niet dat ik het wil wetenJouw rooie heeft trouwens naar mij gebokt in de weide, vond ik ook een stuk minder
@ Nienke96 : haha ja, volgens mij heb ik van zowat alles ook 'echte' topics gehad ja![]()
@ sander_lotte : dat is een stuk minder natuurlijk, maar tegen mij steigeren (met hoefijzers) ben ik zeker van dat dit niet zou gebeuren .. Tenzij er weet ik veel wat voor omstandigheden zijn (zeg nooit nooit) maar ik zou het me echt niet kunnen indenken. Ben trouwens ook niet zo'n penny die denkt "ik ga mijn stoere pony even leren steigeren" .. en ik weet ook waarom ik dat niet doe
@ Roosje1987 (en sander_lotte ) : welke foto's heb je het dan op? Die 1e foto en op het einde is echt op meters afstand (ik heb trouwens veel zoom op mijn camera), die 1e foto is 1 seconde hoofd omhoog slaan, echt puur "geluk" .. Dat van mijn hand heb ik al eens uitgelegd, die laatste foto's zijn dus ook gewoon bijna aan de andere kant van de piste (je kan er dan nog niet eens aan om hem op z'n plek te zetten) en die 2e foto lijkt héél angstaanjagend
Kan ik me heel goed voorstellen
En dat is op commando ... Heb er in het verleden nog zo gepost, toen kreeg ik ook te horen dat mijn pony op het punt stond om mij levend te verorberen
Maar ik leef nog
Mijn pony doe je geen plezier met kusjes te laten geven, die moet stoere dingen kunnen doen
En aangezien ik niet begin aan steigeren en dingen van dat soort laat ik hem maar stoer doen tijdens het ja-knikken enzo .. dan knikt dus letterlijk alles, dus ook oren & lippenEn dan krijg je zoiets als op foto 2 als je een beetje kan timen
Echt bedankt voor alle leuke reacties, is volgens mij het grootste topic ooit!