Merrie v. Houston in training (Z2 dressuur) *film*

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 12:09

Ik zou haar graag meer over de rug zien gaan. Meer echt in aanleuning van achteren naar voren. Ik mis in je appuyementen de buiging. Te weinig lengtebuiging. Ik zou haar graag met wat meer impuls zien gaan en meer zien swingen, losser door het lijf.
Wel talentvol paard. :j

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 12:23

[quote="Kel2004"]Ik vind het interessant en ook wel enigszins vleiend dat veel mensen willen weten of en hoe ik mijn training aangepast heb. Ik weet uit ervaring dat als combinaties en foto's/filmpjes niet boeien, dat er dan geen moeite genomen wordt om er verder op door te gaan. Dus ik ga er nu voor het gemak vanuit dat ik toch wel een pakkende combinatie ben. (En dat geeft me een goed gevoel :j )Ik vind het ook lief dat er voor me opgekomen word. Maar het is niet nodig. Natuurlijk is het even slikken als er commentaar gegeven word, maar niemand is ooit slechter van geworden.

...quote]

dat zal dan ook wel. Vond het zelf toch best interessant om je filmpjes te zien. EN zoals ik aangaf vind ik er onwijs leuke stukjes inzitten. Maar commentaar leveren is natuurlijk erg makkelijk. En dan zeg ik er ook meteen maar bij dat mijn startcoupons nog onaangetast in de kast ligt.
Wees blij dat je al aan de gang bent met het 'hogere' werk. Merendeel hier is daar nog niet aan toe.

Maar kan me wel vinden in het commentaar van sommigen. Toch zie ik graag weer een filmpje van je tegemoet!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 21:51

Moderatoropmerking:
Houden we het hier wel gezellig en gaan we niet persoonlijk op elkaar vitten?

Vudress

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 12:53

Kel2004 schreef:
Natuurlijk is het even slikken als er commentaar gegeven word, maar niemand is ooit slechter van geworden.

Je vat het positief op. Ik ben benieuwd naar vervolgfilmpjes. :)