Pfff de tranen rollen over mijn wangen. Wat een mooi paard en wat een mooi afscheid. Sterkte de komende tijd!!
S_uus
Geplaatst: 24-05-11 23:14
Goh wat moeilijk TS ,maar inderdaad de beste keuze. Wat een super mooi paard, zelfs die laatste dag glom ie nog behoorlijk, ondanks dat ie wel voelt dat er 'iets' gaat gebeuren.
Die kus foto zou ik laten uitvergroten, inderdaad vol overtuiging, ik heb een paar keer moeten slikken..
Die ring is heeeel mooi, maar ook heel duur, maar ik denk dat je dan ook een eeuwige kwaliteit hebt
Sterkte
Toogfilosoof
Geplaatst: 24-05-11 23:41
Wauw wat een ontzettend mooie uitstraling heeft Bijoux! Heel zacht op de 1 of andere manier. Indrukwekkende foto's, heb wel een brok in mn keel nu... vooral de kus foto op pagina is geweldig ontroerend... Heel erg veel sterkte !
Jeetje wat een pech zeg! Heel veel sterkte en ik denk dat je de goede keuze hebt gemaakt!
IngridB
Geplaatst: 27-05-11 13:11
Meid, je hebt een geweldig mooi paard gehad en de liefde tussen jullie straalt van de foto's af . De laatste foto is erg ontroerend en er kwam wel een traantje bij mij hoor .
Wat een mooi dier, stralend en vol leven als je de foto's ziet.
Maar uiterlijke schijn kan bedriegen en dan moet je kiezen voor het dier en hem laten gaan. Want eerlijk is eerlijk, een leven vol pijn mag nooit een optie zijn.