Van een eendje naar een prachtige 1ste premie hengst! Orion!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-11 08:00

*\o/* Orion is deze nacht voor het eerst vader geworden van een pintaloosa hengstje! Een PRACHTIG luxe veulen, prachtig hoofd en lange stelten!
Proficiat Esther en Jack!!!

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 23:29

Wauw!
Een prachtige zwaan isie zeker geworden! :oo

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 20:21

Stippies schreef:
Wat een geweldig paardje is het toch! Ik heb hem afgelopen woensdag nog uitgebreid bewondert! Wat een prachtige lange lijnen in dit dier en dan die nek en zijn hals, ultiem <3 Ik bof dat ik nu zo dicht bij hem woon en mijn merrie Moonlight Dancer staat op de nominatie om door hem gedekt te worden. Ze hebben al even kennis gemaakt. Echter, ik was onder de indruk van Orion en mijn merrie dacht alleen maar YESSS..lekker groene grasjes...ETEN! _/-\o_ Maar, liefde gaat door de maag, want ze wilde toch wel steeds even dicht bij hem zijn om te snuffelen. En Orion maar stoer doen, zo van, hey, hallo, zie je me niet? :roll: Maar dat komt vast goed, dus nog even wachten tot ze hengstig is en dan gaat het gebeuren. :j

Vandaag is Moonlight Dancer drachtig gescand dus volgend jaar het volgende Orion veulen, ook onze Peaces wordt weer door hem gedekt, het veulen wat er nu geboren is is zo prachtig mooi maar helaas een hengstje, we gaan voor een herkansing! :j Van Dotje moeten we nog even afwachten of ze drachtig is .

Topic van Orion zijn eerste afstammeling kunnen jullie op dit topic vinden.

[KS-ITP] eerste mini veulen EHR Little Orion Light Star in de maak