Instructiekamp Emmeloord

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_pauline_

Re: Instructiekamp Emmeloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 20:13

Ow okee, eigenlijk een beetje hetzelfde als ons dus. Nouja niet helemaal dan. Nee wij zijn niet wezen zwemmen, hadden we eigenlijk geen zin in.

Sandra wilde wel met de kleintjes gaan, maar die wilde toch niet.

Hebben ze eigenlijk veel over onze week gezegd vorig jaar? Want wij waren behoorlijk aanwezig volgens mij, haha.

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 20:17

Wel jammer dat we met z'n tweetjes aan het praten zijn nu :')

Maar nee, wij zijn ook niet wezen zwemmen.. geen zin in inderdaad. Verder hebben ze niet zoveel gezegd hoor, ze vonden het alleen heerlijk dat wij zo rustig waren hahah. Ze hadden weinig te begeleiden aan ons :+

Ik verheug me er echt weer op, vooral de dressuurlessen van Maarten, die vond ik echt helemaal top. Ga direct aan het begin v/d week vragen of ik met een dressuurles van hem mag starten, want we hadden op de laatste dag les van hem, en toen kwam hij er pas achter wat voor 'n draak mijn paard kan zijn :') Toen heb ik nog een half uur priveles gehad, en zo onwijs veel tips! Hij zei nog "als ik dit aan het begin van de week had geweten, dan hadden we er wat langer aan kunnen werken!"

Dus dat zal ik dan meteen aan het begin even aangeven :D

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 20:22

Wij hebben alleen springen van hem gehad, vond m eigenlijk wel fijn inderdaad. Ow oke, haha, bij ons hebben ze niet echt hoeven begeleiden maar meer met die twee kleine kinderen.

Wij regelde de rest zelf wel. Heerlijk was dat, echt een top kamp!

M_erell

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 20:28

aan jullie verhalen te horen is het dus wel een geslaagde week!
Ik kijk er al erg naar uit, ben heel benieuwd wat we allemaal gaan leren ;)

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 20:29

Hij geeft ook heel fijn dressuur, vind ik dan. Heerlijk zo'n no-nonsense persoon. Ik ben echt een ramp met springen, vind het echt heel erg eng. M'n paard weigerde, dus ik helemaal overstuur. Dus ik moest van even op adem komen, eventjes rustig stappen. Andere meiden vroegen wat er gebeurde, dus ik wilde het uitleggen, maar kreeg als commentaar: "mond houden en stappen jij, het l.ullen doe ik hier wel" _O- Zo iemand heb ik echt nodig op die momenten, heel droog maar recht door zee :D

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 20:38

Ja zo is hij wel, dat vind ik ook wel fijn inderdaad.

Ik zal nooit meer zijn opmerking vergeten tijdens ons drank spel toen we kleren moesten wisselen: beetje jammer dat ze geen setje aan hebben.
:')

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:03

hahah ooh pauline ik weet echt al precies hoe jullie daar waren.

weetje nog op lichtenvoorde dat we ook drank hadden gehaald? en we toen met al dat drank de stallen in gingen en een van die beleiders erbij kwamen en vroegen wat hebben jullie voor drinken gepakt?

Pissang was groene aanmaak limonade :+
coeberge was cassis :+
cola malibu was gewoon cola :+

omg. was zo grappig.

Gracefull

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:05

Wat leuk om dit topic te lezen zeg. Vorig jaar heb ik veel geholpen met de ponykampen en tussendoor ook wel met de instructiekampen :)
Dit jaar ben ik er niet want zit op het moment voor stage in Californie tot 28 augustus :)

Kan me een aantal mensen nog wel herrineren, sommigen mij misschien niet :P

_Cher

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:56

Klinkt errug leuk allemaal!
Ik ga denk ik in de eerste week als daar nog plek is, zal morgen eens even bellen. :)
Mijn paard heeft op zich best een goede conditie. alleen soms is ze liever lui als moe. :+
Maar 2 uur per dag moet toch wel gaan, en anders veel stappen tussen door. Hoop dat het niet zo bloed heet is..

Je krijgt dus wel gewoon in een groep les, maar dan wel oefeningen alleen aan jou gericht, dus niet echt een groepsles?

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 07:47

haha dus niet groepsles :+ je rijdt gewoon met 4/5en in een bak en omste beurt krijgt iemand les dus gewoon prive les. ;)

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 08:59

Je rijd inderdaad met een groepje in de bak. Zelf ga je gewoon rijden en geeft degene die les geeft daar instructies op. Of ze vragen of je even een bepaalde oefening wilt doen. ;)

Owja mandy, dat was ook nog wat ja. Echt een goeie grap allemaal. Jaaja, jij kent ons wel, hahahahaha. Dan te bedenken dat we nu met zes zijn. :P

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 09:07

Wat grappig dat jullie elkaar kennen!
Nou Mandy, wij gaan er ook een superweek van maken hoor :D

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 09:20

Ja, wij zaten twee jaar geleden op t zelfde kamp. Was echt super gezellig met Mandy! :D Ik hoop wel dat je alfie gewoon mee kan nemen dit jaar!!

_Cher

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 10:51

Mandy_B schreef:
haha dus niet groepsles :+ je rijdt gewoon met 4/5en in een bak en omste beurt krijgt iemand les dus gewoon prive les. ;)

Ja, had het een beetje raar uitgelegd. :')
Maar dat is wel fijn dan!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 12:30

ja maar snapte wel wat je bedoelde cher komt eigenlijk op het zelfde neer :+

Ja echt toevallig dat we dan nu weer naar het zelfde kamp gaan jammer niet de zelfde week.. maar idd Donna bij ons wordt het ook een groot feest want er is er een jarig :D :D :D dus zowieso een dag dikke party

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 12:30

_pauline_ schreef:
Ja, wij zaten twee jaar geleden op t zelfde kamp. Was echt super gezellig met Mandy! :D Ik hoop wel dat je alfie gewoon mee kan nemen dit jaar!!

ja dat hoop ik ook want vorige keer zat ze met dat been toen... :(:) maar op de hoop hea haha.

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 13:40

Vast wel! :D Ik heb er echt zo'n zin in =)

Xfactor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 16:52

Zo dat is netjes dat ze het hebben gemeld. Wij waren laatst in Dwingeloo zal verder geen naam noemen maar we moesten daar heen wegens omstandigheden met de paarden. En het was maar goed dat we het zagen want er stonden 2 paarden met droes binnen 5 minuten waren we vertrokken!
Ach volgens een medewerkster waren het er maar 2!Weet niet of ik dit op de juiste plek heb geplaatst wie kan mij helpen?
d0nnaa_dan schreef:
_pauline_ schreef:
Alweer? Vorig jaar hadden ze er ook last van, de kamp week na ons. Toen had er iemand een paard met droes.

Dat was in mijn week, daardoor kon ik toen niet naar huis met m'n paard :\
Hebben ze er nu alweer last van!? Mag toch aannemen dat ze de regels wel wat hebben aangescherpt...

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 19:19

Wat is nou je vraag Xfactor?

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 09:14

volgens mij is haar vraag iets over droes :+ in dat geval Xfactor als er tegen die tijd als de kampen beginnen nog droes is dan zouden ze dat van te voren vermelden.

Sandra5002

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 19:44

ik wilde even melden dat er in de manege emmeloord inderdaad droes heerst..

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 19:48

Ah, trainingsweek is pas over 2,5 maand, zien we dan wel weer hoe het er dan voor staat.

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 20:11

idd als het tegen die tijd nog is dan horen we het van zelf.

M_erell

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 20:49

krijgen we ook nog een lijst met dingen die je allemaal mee moet nemen?

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 20:51

Nee, althans niet meer dan er nu op de site staat :) Dus hoeslaken, slaapzak, kussen etc. de algemene dingen. Je krijgt nog wel een brief, daar staat in dat je ook vrijetijds/sport/zwemkleding mee moet nemen, handdoeken.. maar verder moet je het zelf bedenken!
Edit: http://www.instructiewekenemmeloord.nl/default.html