als je het zo zielig en egoïstisch vind moet je maar even voor je houden, zo is het ook niet leuk voor TS

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabiertje* schreef:Ik heb mijn Arabische volbloed ook een jaar op rust gezet op aanraden van vele bokkers. Mijn paard is mij beginnen aanvallen, is bijna onhandelbaar omdat hij zich zo verveelt, en ook hij staat al een jaar op de weide. Een paard is een paard, en paarden worden ook gefokt met veel bloed in. Pacha wil werken, en als hij dat niet zou willen dan zou hij ook geen parcour van 1m20 vlotjes springen.
Arabiertje* schreef:Ik heb mijn Arabische volbloed ook een jaar op rust gezet op aanraden van vele bokkers. Mijn paard is mij beginnen aanvallen, is bijna onhandelbaar omdat hij zich zo verveelt, en ook hij staat al een jaar op de weide. Een paard is een paard, en paarden worden ook gefokt met veel bloed in. Pacha wil werken, en als hij dat niet zou willen dan zou hij ook geen parcour van 1m20 vlotjes springen.
Jildau schreef:Als je een dier aanschaft moet je ook kunnen bepalen wanneer het genoeg is geweest voor dat dier en moet je hem ook kunnen laten gaan op een bepaald moment. Als je dat niet kan, begin er dan alsjeblieft niet aan want door zulke mensen zijn er onnodig veel dieren die moeten lijden omdat hun levens maar eeuwig opgerekt moeten worden.
Hierbij wil ik het laten want ik word alleen maar enorm kwaad door dit topic.
_Bitje_ schreef:Goh wat een gezeik weer om niks, mensen, als jullie dit zo afschuwelijk vinden moeten jullie een klaagbrief naar de
dierenbescherming schrijven en niet een onodige discussie beginnen tegenover de TS .
Wat heeft de TS hier nou aan , het paard is niet eens van haar?
Ieder zijn eigen mening en iedereen zijn eigen keuze, ben wel blij dat ik niet deze keuze heb hoeven maken.
tinker6 schreef:arabiertje, laat je niet gek maken door wat anderen zeggen, op een forum is makkelijk praten, het paard kennen ze niet in het echt.
niet gemeen bedoeld naar de anderen, maar ik vind altijd dat je iets in het echt moet zien voordat je iets erover kan zeggen, comentaar geven op een paar foto's is heel makkelijk.
het paard lijkt er geen last van te hebben, nou prima toch !! veel respect hoe liefdevol jullie geprobeerd hebben dit paard te redden dit straalt wel van je foto's en commentaar af
Goof schreef:'t Zardo-verhaal is wel erg offtopic mensen
_Bitje_ schreef:sorry hoor maar moet toch nog even reageren voordat op dit rell-topic een slotje komt,
Maar zoals ik het nu goed begrijp zit iedereen die tegen het verhaal van pasha is, de TS helemaal
de grond in te boren over oa hele andere offtopic zaken?
Sorry maar vind dit wel heel triest, ik zou zeggen zoek een paal waar je lekker tegen aan kunt mekkeren
over wat goed en slecht is. Iedereen kan altijd zo mooi praten, alles zo mooi zeggen en beweren, maar
ondertussen niet bedenken hoe fout ze soms zelf zitten.
_Bitje_ schreef:sorry hoor maar moet toch nog even reageren voordat op dit rell-topic een slotje komt,
Maar zoals ik het nu goed begrijp zit iedereen die tegen het verhaal van pasha is, de TS helemaal
de grond in te boren over oa hele andere offtopic zaken?
Sorry maar vind dit wel heel triest, ik zou zeggen zoek een paal waar je lekker tegen aan kunt mekkeren
over wat goed en slecht is. Iedereen kan altijd zo mooi praten, alles zo mooi zeggen en beweren, maar
ondertussen niet bedenken hoe fout ze soms zelf zitten.