Wat een lieve reacties allemaal! Reuze bedankt nogmaals.
Helaas is kansas weer kreupel, dit keer rechts achter. Advies van de dierenarts is om alleen te stappen en af te wachten tot volgende week wanneer ik weer terug moet naar de kliniek.
Bedankt voor de lieve woorden, ik ga nu proberen te slapen morgen om 10.15 laden en om half 12 op de kliniek zijn.. Geloof niet dat ik een oog dicht doe vanavond..
Sterkte vandaag, je bent er nu al eventjes, hopelijk loopt het toch ineens niet ontzettens slecht af en kan hij misschien zijn oude dag nog bij jou "afmaken".
Wat een mooie foto en in jou jurk maakt het plaatje ook echt helemaal compleet en af. Ontzettend mooi dier!
luego
Geplaatst: 08-04-11 12:29
Ik hoop echt voor je dat hij bij je kan blijven, vind het zo'n mooi paard, en een heel mooi verhaal! Heel erg veel succes vandaag!
Daar ben ik dan, Bedankt voor het duimen het heeft geholpen!
Kansas liep erg goed, de buigproeven toonde dat hij wat last heeft van zijn linker sprong maar niet overmatig veel. Deze hebben we ingespoten, ook zijn linker kogel hebben we ingespoten en ik mag hem gaan opbouwen. Heb een heel uitgebreid schema mee gekregen en hij mag over 3 dagen weer in de paddock maar pas als ik hem eerst 5 minuten onder het zadel heb gedraafd en als hij 1 uur in de molen heeft gestaan zodat hij echt goed moe is en niet als een gek gaat rennen.
Wellicht dus binnenkort weer rijfoto's van mij en kansas!
Ik ben dolgelukkig, het kan niet beter, als hij strakjes weer opgebouwd is kunnen we lekker naar het bos en het strand en lekker rondhobbelen thuis terwijl hij overdag straks de wei in gaat!
Ik reageer eigenlijk niet zoveel op bokt maar hier moet ik toch echt even een reactie plaatsen. Wat een práchtig paard, nog helemaal niet klaar om te gaan. Maar wel heel goed dat je voor hem kiest. Maar wat zijn de foto's mooi?! Jouw haar, je riem en zijn vacht; perfect gewoon!