manic schreef:@yvonnedv Als er aangift gedaan is van verduistering diefstal, een contract en papieren te overhandigen zijn lijkt mij dat het toch redelijk hard te maken is dat het dier niet meer onder verantwoordelijkheid staat van Ellisolivio? Of doet we wetgeving daar dan ook moeilijk over?
Toen ik schreef dat Ellisolivio aansprakelijk/strafbaar gesteld zou kunnen worden had Ellisolivio bij mijn weten nog geen aangifte gedaan. maar dat zou in mijn ogen afdoende moeten zijn. Het contract? is dat rechtsgeldig? Naar mijn idee niet, dan kan iedereen wel even een contractje opmaken om onder eventueel gedonder uit te kunnen komen.
Het paspoort stelt niets voor zoals ik in de rest van mijn post heb geprobeerd duidelijk te maken, dient alleen ter indentificatie van het paard en is GEEN eigendomsbewijs zoals Ellisolivio dacht
Helaas ziet Ellisolivio de door mij goedbedoelde posts alleen maar als aanval op haar wat absoluut mijn bedoeling niet is.
Ik ben een tijdje geleden opgelicht door een handelaar die gefraudeerd had met een paspoort, het paspoort is toen door de AID in beslag genomen en heb me zodoende toen erg goed (laten) informeren over de ins en outs van het paspoort. Mijn toen opgedane kennis heb ik geprobeerd te delen wat helaas verkeerd opgevat wordt.
Ook ik ben benieuwd hoe de hoeven nu behandeld worden.
Tandpasta wordt ook nog wel eens ingezet in de strijd tegen rotstraal