Dat hoofdje, die hals, de kleur, het lijf... WOW!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mindfields schreef:Ik heb nu een aantal veulens van hem gezien(uit hele uiteenlopende merries) en echt allemaal zijn ze heel erg mooi. Maarja wat wil je met zo'n knappe papa
moravita schreef:Oeps..Die hadden we niet moeten laten zien... ze is ook echt heel leuk he? Vond het trouwens hartstikke leuk dat jullie even op ziekenbezoek kwamen
Thanx
Dressage4U schreef:Ik vind de kleur van het paard wel mooi maar rijkunstig gezien zit er nog heel veel werk in. Ik zie geen harmonie en een scheef paard. Ruiter zit het paard nog in de weg.
Je rechterhand is stug, paard is niet gelijk op 2 teugels en je knikt door de rechterheup en later door de linkerheup.
Kelly_Taco schreef:Waar zie jij een scheef paard?
En hand stug?
Ik heb deze combi een aantal maanden geleden aan het werk gezien en was eigenlijk blij verrast door het lichte contact waar de ruiter mee reed.
Dressage4U schreef:Moll, het valt mij van je tegen dat je dit tegenspreekt. Je ziet toch zeker zelf wel dat je linkerteugel loshangt terwijl je paard vanwege de druk op je rechterhand geheel naar rechts loopt gebogen. Je paard loopt scheeft omdat jij eenzijdig met de hand inwerkt.
Het is omdat je met een kneveltrens rijdt want anders had het bit aan de rechterzijde uit de mond gekomen.
Dressage4U schreef:Moll, het valt mij van je tegen dat je dit tegenspreekt. Je ziet toch zeker zelf wel dat je linkerteugel loshangt terwijl je paard vanwege de druk op je rechterhand geheel naar rechts loopt gebogen. Je paard loopt scheeft omdat jij eenzijdig met de hand inwerkt.
Het is omdat je met een kneveltrens rijdt want anders had het bit aan de rechterzijde uit de mond gekomen.
ThreeFingers schreef:Dressage4U schreef:Moll, het valt mij van je tegen dat je dit tegenspreekt. Je ziet toch zeker zelf wel dat je linkerteugel loshangt terwijl je paard vanwege de druk op je rechterhand geheel naar rechts loopt gebogen. Je paard loopt scheeft omdat jij eenzijdig met de hand inwerkt.
Zo is dit inderdaad op de foto te zien, moet er wel bijzeggen dat ik zelf fotograaf ben, en dat een foto een moment opname is, en heel lastig kan zijn om daar een eerlijk oordeel uit te halen.