Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb haar ondertussen al 4/5 jaar maar die gevechten blijven we houden. Ik accepteer langzaam wel dat, dat gewoon iets van ons is. We spiegelen elkaar onwijs en dat lijkt steeds te botsen
We maken er voor nu gewoon het beste van. We zien wel waar deze week ons brengt, en zo gaan we steeds weer iets verder.
, ik had niet het idee veel te verliezen te hebben. Thuis wordt er niet echt over gepraat dus op bokt kan je even uitblazen. Er zullen natuurlijk ook altijd mensen zijn die minder leuk reageren maar de meesten willen echt helpen en die tips zijn ook welkom. Een aantal tips hebben al veel verschil gemaakt!
(al was het erg leuk
) Op en duur is het gewoon over gegaan, ze loopt nu rustig. Een slofje hielp ook erg goed bij haar. In het begin er bijhouden en dan naarmate ze beter liep kon ik hem losser laten zodat ik naarmate de les vorderde steeds meer op mijn eigen ging rijden
en idd voltes enzo.. oefeningen doen en doorzetten!
gewoon lekker figuren rijden en niet teveel in die mond zitten werkt vaak het allerbeste.
Ik zal het onthouden als ik weer ga rijden.