Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gekvanfleur schreef:TS: Super dat het beter gaat! er zit zowieso een heel leuk hoofje op en ik denk dat hier een prachtige pony uit gaat komen.
Ik snap dat zulke reacties gemeen lijken als je alleen maar trots bent op je nieuwe paardje. ( en eentje was er ook echt overbodig en niet fair)
Maar vaak zijn dat mensen die hebben gezien wat dit soort 'aankopen' teweeg kunnen brengen. Dit is in de handel een veelgebruikte manier om mensen met niet al te veel ervaring een paard aan te smeren die vervolgens ernstige problemen blijkt te hebben en soms zelfs meer geschikt is voor een enkeltje paardenhemel. Naast het feit dat hier mensen en vaak ook jonge kinderen de dupe van zijn wordt op deze manier de handel in stand gehouden. Mensen die dat met eigen ogen gezien hebben doet dat pijn omdat ze weten wat een ellende er is, en daarom zijn ze fel op dit soort aankopen tegen ( ik ook, want ook ik weet hoe het werkt)
Ik hoop dan ook dat je van dit topic wel geleerd hebt om dit nooit meer zo te doen. Want op die manier kun je snel geld 9 ( en misscien zelfs paard ) kwijtraken en hou je een tak van handel in stand.