Mooie foto's hoor!! Echt super jammer dat je hem niet meer actief uit brengt in de sport. Het is een plaatje om te zien.
VValar schreef:Mooie foto's hoor!! Echt super jammer dat je hem niet meer actief uit brengt in de sport. Het is een plaatje om te zien.Gelukkig heeft hij een tweede carriëre als fotomodel. Daar is het echt een perfect paard voor!
De foto's doen het weer! Vivalavida, nouja, da's een beetje overdreven Maar ben al wel een paar keer herkend, haha!
Het is echt zo'n paard van hebbe hebbe hebbe! Kan je mij paardje ook niet even bijrijden, dat hij ook zo mooi loopt .Kan je ook niet via via iets voor mij regelen
Wauw wauw wauwwat een mooi paard Hoe groot is hij?wat is zijn afstamming?echt een supper mooi paard jij rijd hem ook erg netjes
Wat een knap paard toch! Doodzonde dat hij niet in de sport kan, daar zou je nogal veel bekijks mee hebben.Geniet maar lekker veel van hem!PS: welk merk en model onderlegger is dat?
Fantastisch!! wat een mooie foto's, en het heeft ook effect gehad. Ik toen ik de foto's voor het eerst zag ik het krantje van BR het dekje en de jas besteld! Een mooie combinatie, en wat een verschrikkelijk mooi paard.. echt een plaatje